Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing OnWater Öppnar ny surfbutik i LUND

• tobhed

Medlem
    21 januari, 2008 vid 20:02

Hej alla glada,

Undertecknad samt Paddy kommer att vara i nya butiken hela lördagen så kom dit och spana in alla prylar och snacka wave med Paddy och slalom/speed med mig – finns säkert någon annan teamrider i butiken som kan Freestyle…

simma lugnt,

• surfmanj

Medlem
    22 januari, 2008 vid 06:38

Jag kommer förbi under Lördagen, så kom förbi och stimulera surfabstinensen 🙂

se bilder ifrån Uppackningen på http://www.windsurf.se

• Joakim / Onwater

Gäst
    4 februari, 2008 vid 11:07

Vi håller på att uppdatera vår hemsida med mer uppgifter om butiken, men tills det att den är klar vill jag bara meddela att vi har öppet Mån-Fre 10-17 nu på vinterhalvåret.

Det går att nå oss på 046-134000

Välkomna.

/Joakim
    Onwater

• dr-masse

Medlem
    4 februari, 2008 vid 13:40

Uj, en riktig butik till i Sverige! Spännande, å hoppas det går fint!

Har ju varit lite av ett mysterium varför det inte funkat i Skåne (närhet till Tyskland och DK har varit argument…), så hoppas att localsen uppskattar initiativet!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing OnWater Öppnar ny surfbutik i LUND

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.