Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › 08?
- 
		Publicerad av marden på 1 september, 2007 vid 15:02ingen cup imorrgon eller? 
 jag åker nog till askfatshamnen vore kul om nån fler me gps dyker upp i regnet:)
 lite sugen att va me på maratonet från björkvik med slalombrädan också, ingen annan me slalaombräda i såna tankar nu när progen ser ut som den gör?psn svarade 18 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Tjena tjena! 
 Tänkte testa med 6,7 och 100 liters freeride, om prognosen stämmer borde det funka.
- 
@Mården 410728 wrote: ingen cup imorrgon eller? 
 jag åker nog till askfatshamnen vore kul om nån fler me gps dyker upp i regnet:)
 lite sugen att va me på maratonet från björkvik med slalombrädan också, ingen annan me slalaombräda i såna tankar nu när progen ser ut som den gör?Ska vi kalla till en 08-cup på Dalarö? 
- 
@benke. 410808 wrote: maratonet coolt 
 känner att jag inte vill lägga en till prognos på nått som kanske blir nada som sist
 om det blir lite kryss hamnar jag timmar efter formula grabbarna om jag äns kommer fram
 men det kan iofs bli ett långt slörben också
 lycka till
- 
Det blåser 250 grader på landsort och 230 grader i Stavsnäs. Fungerar det på Dalarö eller blir det för byigt ? Jag åker dit om riktningen är bra. //Björn 
- 
Var åker man ner till askfatet, svänger man ner på ornövägen från dalarövägen eller? 
Logga in för att svara.