Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › 08 swedspeed Skälåker igen…..
-
08 swedspeed Skälåker igen…..
Publicerad av getwet på 4 augusti, 2008 vid 14:24Imorgon tisdag kör vi på Skälåker. Proggen ser strålande bra ut för morgondagen. Enligt SMHI vind hela dagen, finnen likaså. Wguru och Wfinder skjuter inte på lika mycket vind som SMHI men riktningen är helt ok.
Så vi syns där, jag börjar iaf tidigt som fan!
marden svarade 17 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
getwet;487121 wrote:Imorgon tisdag kör vi på Skälåker. Proggen ser strålande bra ut för morgondagen. Enligt SMHI vind hela dagen, finnen likaså. Wguru och Wfinder skjuter inte på lika mycket vind som SMHI men riktningen är helt ok.
Så vi syns där, jag börjar iaf tidigt som fan!
Fan… Då kommer jag
LBj -
Jag kommer vara på vattnet från 17-18 tiden och kommer segla till ca 21.
Någon annan som kommer att segla på kvällen?
Filip
-
Scheisse…Jobbar i Täbban o kan dra som tidigast 1600…E de nån som kommer köra i Nsäby Park för det borde väl funka där?
-
Kanske där eller Baggen igen som var rätt OK idag (Förutom att det spöregnade mest hela tiden men det gjorde det väl överallt kanske?)
Drar nog vid fyratiden jag också. Kollar lite observationen och meddelar här vart det blir.
-
Jaha vilken tid dyker dom första speedarna upp då ? Verkar som det ska blåsa bra hela dagen eller är det någon annan teori som gäller ?
//Björn
-
Komer nog vid kommer vid 9 tiden, passar nog bra med Fälcon 80
-
@”gammel” ippa 487658 wrote:
Hur gick det idag grabbar?
så här http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=forum&forum=2&val=8179
jag kom vid 9 culin åkte vid 10 när get-vet klev i åkte hem några timmar senare sur som ett bi skönt att tvåla till en kaxig tjöteborgare:)
trist att sluta dan kl4 efter en lång drivning o promenad när masten plötligt gick av.
-
Resultat: AVG 2 sec
Cullin 33,19 35,96
Mården 31,06 34,06
Björnen 30,16 32,41
LBJ 22,52 25,23 (gästspelande selebritet)
Get Wet WO DNF N/A
Benke ??? Brukar inte lägga in? -
@filipl 487709 wrote:
Mården:
Var hittar man vindgrafen ovan?
Filip
på http://www.bullandomarina.se/vind.asp (klicka på vindmätaren)
ligger väl 1 mil från skälåker verkar som den visar lite för lite på nordligt o lite för mycket på sydligt men den är inte helt ute o cyklarvart var du i går?
Logga in för att svara.