Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 08 swespeedcup

• getwet

Medlem
    2 augusti, 2008 vid 12:13

En riktig lågtryckssnurra, coolt. Såg att trycket skulle krypa ned runt 985-995mbar på Gotland, kul att hamna mitt i centrum där med bleke och det drar på i kuling runt om…..

• bjornen

Medlem
    2 augusti, 2008 vid 17:29

@getwet 486602 wrote:

En riktig lågtryckssnurra, coolt. Såg att trycket skulle krypa ned runt 985-995mbar på Gotland, kul att hamna mitt i centrum där med bleke och det drar på i kuling runt om…..

Ja det gäller att inte tajma ”ögat”. Jag tycker det verkar röra sig norrut, nu verkar det vara bla trakterna kring kapellskär som kan bli bra . Spännande och se om det blir något överhvudtaget när tisdagen är här :tongue:

//Björn

• filipl

Medlem
    4 augusti, 2008 vid 08:28

Som prognosen ser ut nu åker jag till Skälåker på tisdag. Kommer att vara på vattnet från 17-18 tiden. Någon annan som kommer att vara där under kvällen?

Filip

• larsd

Medlem
    4 augusti, 2008 vid 19:18

@getwet 486602 wrote:

… och dagens förlorare ääääär VÄSTERVIK! Mitt i prick som vanligt, tokbleke!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications