Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 1 bild från onsdagen den 19, Malen

• bonasurf

Medlem
    28 maj, 2004 vid 08:17

Sen såg du ju ckså ut såhär den dagen.
    Stenhård med en klocka på vänster öga!

• anonym-anvandare

Medlem
    28 maj, 2004 vid 08:37

var är detta?

• sinclair

Medlem
    28 maj, 2004 vid 08:51

Båstad, Hörru Björn den där bilden är inte för publikation. Fan vad lik du är kapten Bains från Onedin Linjen på den här bilden.

• watertouch

Medlem
    28 maj, 2004 vid 08:51

Vad säger man när man kommer till jobbet å ser ut sådär? smile.gif

• sinclair

Medlem
    28 maj, 2004 vid 09:00

Jag brukar alltid ljug i hop något.
    Men till brudarna är det den här storien som gäller:
    Jag hoppade på en 4 m våg som medförde att jag hamnade ca 6 m ovan för vågen vilket blir ca 10 m över havsytan. när jag tittade ner såg jag en ett svanpar som låg där kärleksfullt och tittade på varandra. Jag insåg kvickt att om jag inte agerade snabbt skulle jag landa rakt på dem. Så jag gjorde en väldigt dum manöver för att unvika svanparet, det gjorde jag med vetskap om att jag i och med den manövern förmodligen skulle bli lam när jag landade. Men det var som herren själv hade kommit ner från ovan och räddat mig, jag kom undan med en blåtira.
    Det säger jag och en tår rinner från mitt öga samtidigt som jag tittar upp i luften och jag korstecken över mitt bröst. Sen berättar jag att svanparet kom fram och tackade mig när jag låg i vattnet. De smekte sina halsar över mitt onda öga och smärtan försvann omdelbart.

Hur låter den ? Tror du att man grejar chicas på den historien eller tror du att man blir genomskådad? wink.gif

• watertouch

Medlem
    28 maj, 2004 vid 09:14

Haha, ja den kan nog funka.

• sinclair

Medlem
    28 maj, 2004 vid 10:05

svullnaden har gått ner, men som ni ser så har ögat fått en helt annan färgnyans.

• bonasurf

Medlem
    28 maj, 2004 vid 12:46

Ojsan vem är det som har copyrigts till de här bilderna egentligen?
    Nu är den ändrad så att du ser ut som en tysk porrskådis på obetald tv1000 förutom ditt öga som du inte verkar ha något emot att visa upp.

• sinclair

Medlem
    28 maj, 2004 vid 13:23

Gunther mit der lange mast!

• niklas82

Medlem
    1 juni, 2004 vid 16:37

Så sliten såg du ut i sydafrika varje måndag morgon efter utekväll i camps bay.. crazy.gif

• sinclair

Medlem
    1 juni, 2004 vid 17:07

japp, nästa lika svullen fast i hela ansiktet. jag tror att jag är lite alergisk mot sprit.

• bonasurf

Medlem
    2 juni, 2004 vid 11:54

Nej det var bara efter de kvällar som ni ställde upp med tysk skönsång som vi var svullna. Var ju tvugna att svepa för att inte förgås.

• niklas82

Medlem
    3 juni, 2004 vid 22:33

haha.. den är grym kampf sången… men sjunger man den så vet man innerst inne att den här kvällen kommer gå rätt åt helvete, o andra sidan brukar det gå bananas varje gång så det är juh hur man ser på det.
    grin.gif

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 1 bild från onsdagen den 19, Malen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.