Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 1 bild från onsdagen den 19, Malen
-
1 bild från onsdagen den 19, Malen
Publicerad av sinclair på 27 maj, 2004 vid 16:51körde 4,5 kvm och var stundtals riktigt överriggad
niklas82 svarade 20 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Sen såg du ju ckså ut såhär den dagen.
Stenhård med en klocka på vänster öga! -
Båstad, Hörru Björn den där bilden är inte för publikation. Fan vad lik du är kapten Bains från Onedin Linjen på den här bilden.
-
Jag brukar alltid ljug i hop något.
Men till brudarna är det den här storien som gäller:
Jag hoppade på en 4 m våg som medförde att jag hamnade ca 6 m ovan för vågen vilket blir ca 10 m över havsytan. när jag tittade ner såg jag en ett svanpar som låg där kärleksfullt och tittade på varandra. Jag insåg kvickt att om jag inte agerade snabbt skulle jag landa rakt på dem. Så jag gjorde en väldigt dum manöver för att unvika svanparet, det gjorde jag med vetskap om att jag i och med den manövern förmodligen skulle bli lam när jag landade. Men det var som herren själv hade kommit ner från ovan och räddat mig, jag kom undan med en blåtira.
Det säger jag och en tår rinner från mitt öga samtidigt som jag tittar upp i luften och jag korstecken över mitt bröst. Sen berättar jag att svanparet kom fram och tackade mig när jag låg i vattnet. De smekte sina halsar över mitt onda öga och smärtan försvann omdelbart.Hur låter den ? Tror du att man grejar chicas på den historien eller tror du att man blir genomskådad?
-
svullnaden har gått ner, men som ni ser så har ögat fått en helt annan färgnyans.
-
Ojsan vem är det som har copyrigts till de här bilderna egentligen?
Nu är den ändrad så att du ser ut som en tysk porrskådis på obetald tv1000 förutom ditt öga som du inte verkar ha något emot att visa upp. -
Så sliten såg du ut i sydafrika varje måndag morgon efter utekväll i camps bay..
-
japp, nästa lika svullen fast i hela ansiktet. jag tror att jag är lite alergisk mot sprit.
-
Nej det var bara efter de kvällar som ni ställde upp med tysk skönsång som vi var svullna. Var ju tvugna att svepa för att inte förgås.
-
haha.. den är grym kampf sången… men sjunger man den så vet man innerst inne att den här kvällen kommer gå rätt åt helvete, o andra sidan brukar det gå bananas varje gång så det är juh hur man ser på det.
Logga in för att svara.