Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 10 m/s sydlig i Ljunghusen nu!

• 10 m/s sydlig i Ljunghusen nu!

Publicerad av patrikol på 1 december, 2003 vid 10:08

10 m/s sydlig i Ljunghusen nu! Varför kan man inte komma ifrån nu! Kanske kan lite senare idag håll i dig vind! Ingen annan som är sugen idag? wink.gif

patrikol svarade 21 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • melker

Medlem
    1 december, 2003 vid 10:15

Nej, men i morgon måste ni ut å showa. Det är en Journalist på nån skuola nånstans som skall skriva för nån tidning om extremsporter och hon skulle vilja intervjua o fota o vad man nu mer gör som journalist i morgon eftermiddag. Ser ju ut att bli vind och ostligt så ljunghusen är väl mitt förslag ?? Några som kan ?

• anonym-anvandare

Medlem
    1 december, 2003 vid 10:16

vilken tid? Fan jag hinner ju aldrig ut bara jubb jubb jubb.
    /Huber

• melker

Medlem
    1 december, 2003 vid 10:22

Ahh I morgon ska du inte hålla på å tramsa med jobb. Ingen som handlar på tisdagen den 2dec ändå. det står så skrivet i stjärnorna. Ingen bestämt tid än. Men om man säger att vi drar från malmö vid 11-12 ?

• anonym-anvandare

Medlem
    1 december, 2003 vid 11:34

då är du inte ensam huber… Vet hur det är. Bara jubb jubb. Vill ju inte jobba. VILL KITA.
    henke H

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 12:36

Du skulle blivet brandman Henke! Ledigt minst två till tre dagar i veckan! Men sen hade du ju fått stå ut med piss dålig lön förståss.

• virre_bu

Medlem
    1 december, 2003 vid 17:49

Svar till:

Du skulle blivet brandman Henke! Ledigt minst två till tre dagar i veckan! Men sen hade du ju fått stå ut med piss dålig lön förståss.

[/ QUOTE ]

Måste väll ändå vara en fördel att vara brandman när kiten sitter högt uppe i ett jävla träd..?

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 19:18

Ja det är det ju klart! Men än sålänge har jag klarat mig ifrån det äventyret! Men ute i vassen och snurrat har man ju lyckats med. smile.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 10 m/s sydlig i Ljunghusen nu!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.