Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 10 poängsfrågan – gissa morgondagens vindriktning
- 
		10 poängsfrågan – gissa morgondagens vindriktningPublicerad av stellan på 11 april, 2004 vid 16:46Kan tänka mig att datorerna på institutet gick varma innan de spottade ut denna bilden… Ser inte bra ut imorgon…. Typ stiltje… loving svarade 21 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
Bläääää 
 Litade på den gula fläcken som var på DMI:s kartor kl 20 i kväll o far med gott mod åter till Habo väl ute, så visade det sig att det var precis som tidigare idag väl ute, så visade det sig att det var precis som tidigare idag , så nu har man med sig en blöt drake hem (fanns inte vind att hålla den i luften)… DMI my ass ! , så nu har man med sig en blöt drake hem (fanns inte vind att hålla den i luften)… DMI my ass !
- 
hehe bara de bli över 7m/s så kommer vi me vår gemensamma sjukvaddare å ripppar.. 
 BRA TRYCK!!!
- 
EH Wave. Ingen bris här på sydkusten ännsålänge. molnigt. kanske kommer in till lund ikväll hengobengo. 
- 
Mackan, ring mig om ni får vind där nere så kommer jag o hugge farande 
 Anna 0731 518757
- 
Här var skit…Hade nog behövt en 26kvadratare för att komma upp i den här minimala vinden som förövrigt blåste åt helt fel håll..Men men, det gick bra igår iallfall 
Logga in för att svara.