• Publicerad av eller på 10 november, 2006 vid 11:59

Köpte en såndär Sling Fuel men fick inte någon manual med den. Tydligen kan man koppla fast linorna på flera olika ställen både där fram och där bak på nederkanten. ÄR det något speciellt man skall tänka på då två av de sex punkterna har järnringar fastsydda? Håller inte de fästena i tyg?

simoneburgess svarade 18 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • simoneburgess

Medlem
    18 november, 2006 vid 21:41

Menar du en Slingshot Fuel eller? I så fall, strunta i allt det där och fäst bara linorna längst ut på båda sidorna. Eller testa och se hur det känns

• stebe

Medlem
    19 november, 2006 vid 09:04

kolla på Slingshots hemsida http://www.sskiteboarding.com/marqui/Login.aspx under resources där kan du ladda ner manualerna. Även äldre manueler finns om du laddar deras sida från 2005, finns brevid resources..

• eller

Medlem
    19 november, 2006 vid 22:44
    SimonEBurgess wrote:
    Menar du en Slingshot Fuel eller? I så fall, strunta i allt det där och fäst bara linorna längst ut på båda sidorna. Eller testa och se hur det känns

Ja just det! Slingshot Fuel. Hur känner man skillnad då?/Kan jag märka skillnad? Jag är glad så länge kiten flyger utan att hitta på konstigheter.

• simoneburgess

Medlem
    20 november, 2006 vid 10:18

I så fall, strunta i det och sätt styr- och mittlinorna så långt ut som det går. Mer bomtryck om du flyttar in styrlinorna antar jag, men jagfick rådet i att om jag vill att ”kiten flyger utan att hitta på konstigheter”, finns det inga som helst anledningar att flytta runt fästena.

• simoneburgess

Medlem
    20 november, 2006 vid 11:00

Såg även att de går igenom det mer i detalj (tror jag. Har inget ljud på datorn) om man kolalr på instruktionsvideon för fuel 2006 på hemsidan

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.