Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 14-17 m/s + Ekeviken = :D
jaha… det va så du menade…! har inte hittat nån tyvärr, har iofs inte letat så förbrilt heller!   brukar kolla smhis båtwebb…! brukar väl hyfsat.. har landställe vid torö!
 brukar kolla smhis båtwebb…! brukar väl hyfsat.. har landställe vid torö!   kunde inte va bättre!
 kunde inte va bättre!   lite inom skärs där..! men det funkar sjyst det me! annars blir det här runt lidingö… kan inte åka så långt eftersom jag inte har nåt körkort än..!
 lite inom skärs där..! men det funkar sjyst det me! annars blir det här runt lidingö… kan inte åka så långt eftersom jag inte har nåt körkort än..!   så då blir det bara runt dit morsan eller farsan orkar köra…! här i krokarna finns ingen mätare, det vet jag!
 så då blir det bara runt dit morsan eller farsan orkar köra…! här i krokarna finns ingen mätare, det vet jag!   men det e iofs inte så jättebra surf så det är inte så konstigt! duger åt mig!
 men det e iofs inte så jättebra surf så det är inte så konstigt! duger åt mig!    

Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 14-17 m/s + Ekeviken = :D
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.