Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 18-30 knots
- 
		18-30 knotsPublicerad av anonym-anvandare på 21 oktober, 2003 vid 19:03Vad blir det i sekundmeter? nikkisixx svarade 22 år sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
9-15 på en höft… 
 Inte riktigt exakt, men funkar ungefär att dela med två…
- 
JOHN_J_RAMBOGäst21 oktober, 2003 vid 19:43vafan OLA.PENIS!? 
 va gör du här 
 Ser allt för ofta att du smyger dig in här och skriver,tror ingen skall komma på dig att du börjar dras lite till (s)kiten..OLA FÖR FAN! .. ..
- 
Det är en sidoeffekt av att jag inte fått seglat sen jag köptre min vågis, dvs. inte på ett jävla tag……  
 Sen e de små kitarna ganska roliga att läsa ibland… å jag har inte skrivit mer än tre fyra inlägg här…. 
 Å vad gör du här isf???  
- 
Detta är väl ett surf forum? inte segelforum? Har ni inte hamnat lite fel grabbar?   
- 
JOHN_J_RAMBOGäst21 oktober, 2003 vid 20:08jag har inte hamlat fel. 
 Det e MR.OLA som kommit lite snett på sin gång här i världen..den sista tiden har det inte gått så bra för ola..så han har gått ner sig i (s)kite träsket en aning.
 Försöker bara hjälpa han tillbaka..någon form av rehabliterings hem vore på sin plats O det värsta e att du säger: 3-4 inlägg..”bara” 
 det e 3st för mycket!
 höhö 
- 
Svar till: 
 vafan OLA.PENIS!? 
 va gör du här 
 Ser allt för ofta att du smyger dig in här och skriver,tror ingen skall komma på dig att du börjar dras lite till (s)kiten..OLA FÖR FAN! .. ..[/ QUOTE ] ja fan skit i den här jävla tysk sporten för fan 
- 
käften säger en tysk jävel. 
 tack för den underbara beteckning!  
Logga in för att svara.