Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 2004 års hemvideo – Nomineringar

• surfpunk

Medlem
    7 januari, 2005 vid 15:41

Riktigt schysst…feta hopp,bra vågridning…vindsurfing när den är som bäst,bästa filmen hittills tycker jag!.Musiken träffar rätt!

• ola-h

Medlem
    7 januari, 2005 vid 15:52

Nej, för att hålla den så kallade tid-tidekvivalensen och kompensera för att 2005års brädor dyker upp i juni 2004 så måste en och annan 2004-video som släpps i januari 2005 få räknas som en 2004-produktion.

Annars kommer vi få dras med en skevsymmetrisk tidsdilatation hela 2005, och det blir inte kul.

• vinta_kestrel

Medlem
    8 januari, 2005 vid 06:12

Ola, dricka rödvin och röka så tidigt på eftermiddagen är förbjudet, det vet du väl!
    Ha en bra dag! 4-5 m vågor utlovade och >20m/s samt SF4.2 som minsta segel. Idag behövs nog mer än gräs för att slappna av. Det rister redan i huset här hemma…

• s

Medlem
    13 januari, 2005 vid 09:12

Svar till:

Har äntligen lagt upp filmen från Apelviken-040927 på hemsidan. Filmat och redigerat av MC, producerat av surfdagboken.se

Finns att ladda ner här:
    Apelviken-040927

Kuriosa: Wayward Family, som spelade på Haga Park under SM i freestyle i våras, står för musiken.

[/ QUOTE ]

Hahaha!!! Jag loopar ur bild! laugh.gif

/Staffan

• davo

Medlem
    13 januari, 2005 vid 10:32

Jag tycker min första film här på konfen är rätt bra!
    ftp://ftp.steffo.nu/nya/040925/apelviken21sept_davo.mpg
    Kolla gärna in om ni inte sett den, alltid kul med kommentarer
    laugh.gif
    /David

• ola-h

Medlem
    13 januari, 2005 vid 11:06

Även jag råkade komma med på några klipp, fast mitt i bild.

Jag tycker MCs film stårt sig väl. Bra klippt och bra action och bra musik. Den är kort, men naggande god och visar hur crossonsegling i hårdvind kan se ut.

Lite synd att det inte filmades i Åsa på morgonen samma dag. Där var det istället gubbhögt och sidvind. Jag minns att jag när vinden vred för mycket för Åsa lastede in 3.5:an uppriggad i bussen och drog ned till Apleviken med våtdräkt på. Det blev mao hyfsat effektiv segling den dagen. Ett rätt effektivt dygn överhuvudtaget eftersom jag drog från Örebro vid 22-tiden, sov i bussen i Åsa, seglade hela fm där, körde vidare i Apelviken till kanske 18, 19 och kom hem till Örebro igen runt 02.00.

• mag

Medlem
    13 januari, 2005 vid 11:18

Skryt lagom! wink.gif
    Håller dock med om att filmen är bra.
    /Magnus

• tabi

Medlem
    13 januari, 2005 vid 13:20

Jag håller på ”Augusti2004”, ”Apelviken040927”, ”Headcam2004” och ”A Judgement Day”!
    Svårt att välja mellan dem… Fetare surf i Augusti2004 och Apelviken040927 men sjystare känsla i dom två andra, bra musik som f-n!

Men det är nog ändå Augusti2004 som e bäst, grym musik och Per Wallin e grym!!

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications