Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 2004 års hemvideo – omröstning

• anonym-anvandare

Medlem
    13 januari, 2005 vid 20:39

Svar till:

hur fan orkar ni? grin.gif

vet inte vems ide det vart o rösta på bästa film hit eller dit, tror inte någon..(någon kanske) inte jag iallafall, e intresserad av vilken ”plats” filmen hamnar på, grymt töntigt!

Rullarna e till för o titta på/se hur andra surfar osv inte för o hamna på någon jävla ”plats”??,vill någon säga va dem tyckte om rullarna..gör det när dem kommer upp!
    jag göra mina rullar av en anledning..kanske 2,hehe..för de första kommer de vara fett kul o kolla på dem när man blir lika gammal som BASSE wink.gif
    (även kul icke blåsiga dagar)
    ..andra grejjen är att de är mera ball att förmedla endel surfdagar genom filmen, till surfare här, till andra som inte surfar.
    Jag gör iallafall inte mina filmer för att dem skall vara med i någon ”geek tväling” ”nomeniring”..´gaah va jag stör mej på detta- vet inte varför- men det känns som ett jävla TV-PROGRAM: polen..five points, denmark..2points osv..

Surfen handlar inte om vem som är bäst, dem som har roligast vinner!..jävligt klokt sagt cool.gif de samma gäller filmerna i min mening, man gör det för att det är kul o göra egna filmer, visa andra, runka till sej själv i ett mustigt hopp..
    Va får man ut utav att rösta? eller så fint som inlägget heter ”2004 års hemvideo – omröstning !”
    haha..Rambo jäspar.

det är ingen tävling!! om ni vill ha eran tävling så ge fan i att ha mina rullar på ”tävlingslistan”
    Mina rullar platsar inte för sånt.

De skall vara kul, inte en ”tävling”.

[/ QUOTE ]

Undrar vem som orkar. Ditt inlägg vinner iallfall tävlingen ”längsta inlägg på en tråd man saknar intresse för” 🙂 Gå och lägg dig istället så är du säkert lite gladare imorgon när du vaknar! smile.gif smirk.gif grin.gif wink.gif tongue.gif

Vi syns i viken med kameran!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 januari, 2005 vid 21:37

Fy fan vilka filmer, jag orkar inte ens rangordna dem! När jag kollade på headcamfilmen med vågkörning satt jag å luta med i gipparna så jag höll på att trilla ur fotöljen, och nu när jag sett två till bla. A, så skakar jag ungefär som när man är vrålkåt. Jag orkar inte mer nu, ta bort era filmer, de är för bra för mitt hjärta! Larsgarage

• melonen

Medlem
    13 januari, 2005 vid 21:56

K- kort och gott den som får 5-1 grin.gif Skulle vara nice och få följa med i en klockren framåt… cool.gif

• davo

Medlem
    13 januari, 2005 vid 23:23

Kul idé det här tycker jag! En morot inför kommande säsong, jo jag säger kommande trots att vissa redan trotsar isvatten…
    Sporrar att göra bättre o bättre filmer. Kul att folk engagerar sig!
    Önskelista 2005: Feting-dator med galet red.kort o massa annat lull-lull, galen kamera, typ XM-2 eller så…, hjälmkamera etc.
    Vi får hoppas på skitgrymma filmer framöver!
    Ses i viken/vikarna!
    /David

• frippe75

Medlem
    14 januari, 2005 vid 08:30

Svar till:

Svar till:

hur fan orkar ni? grin.gif

vet inte vems ide det vart o rösta på bästa film hit eller dit, tror inte någon..(någon kanske) inte jag iallafall, e intresserad av vilken ”plats” filmen hamnar på, grymt töntigt!

Rullarna e till för o titta på/se hur andra surfar osv inte för o hamna på någon jävla ”plats”??,vill någon säga va dem tyckte om rullarna..gör det när dem kommer upp!
    jag göra mina rullar av en anledning..kanske 2,hehe..för de första kommer de vara fett kul o kolla på dem när man blir lika gammal som BASSE wink.gif
    (även kul icke blåsiga dagar)
    ..andra grejjen är att de är mera ball att förmedla endel surfdagar genom filmen, till surfare här, till andra som inte surfar.
    Jag gör iallafall inte mina filmer för att dem skall vara med i någon ”geek tväling” ”nomeniring”..´gaah va jag stör mej på detta- vet inte varför- men det känns som ett jävla TV-PROGRAM: polen..five points, denmark..2points osv..

Surfen handlar inte om vem som är bäst, dem som har roligast vinner!..jävligt klokt sagt cool.gif de samma gäller filmerna i min mening, man gör det för att det är kul o göra egna filmer, visa andra, runka till sej själv i ett mustigt hopp..
    Va får man ut utav att rösta? eller så fint som inlägget heter ”2004 års hemvideo – omröstning !”
    haha..Rambo jäspar.

det är ingen tävling!! om ni vill ha eran tävling så ge fan i att ha mina rullar på ”tävlingslistan”
    Mina rullar platsar inte för sånt.

De skall vara kul, inte en ”tävling”.

[/ QUOTE ]

Undrar vem som orkar. Ditt inlägg vinner iallfall tävlingen ”längsta inlägg på en tråd man saknar intresse för” 🙂 Gå och lägg dig istället så är du säkert lite gladare imorgon när du vaknar! smile.gif smirk.gif grin.gif wink.gif tongue.gif

Vi syns i viken med kameran!

[/ QUOTE ]

Det var inte tänkt att mitt inlägg skulle vara anonymt… Frippe75 skall det vara…

Rambo…. Har datorn pajat… Du brukar ju alltid vara snabb på att kladda på alla trådar? smile.gif grin.gif smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2005 vid 10:39

kanske inte så nödvändigt att rösta på bidragen men ujj va grymma alla är! Värt för alla som vill se lite läckerbitar! Alla filmer e grymma! tongue.gif

• danneman

Medlem
    17 januari, 2005 vid 20:44

Filmerna som får mig att längta till Prämiären i Mars/april

5-K= SKICKA DEN TILL EUROSPORT!
    4-J= E´ME´
    3-B= VILL LOPA JA ME´
    2-A= SKÖN HELT ENKELT
    1-H= MAN E´DÄR

Keep up the good work! grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 2004 års hemvideo – omröstning

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.