Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 2004 heta grejor!

• ola-h

Medlem
    1 september, 2003 vid 06:47

Jag har kört 2004 Acid 62, EVO 74 och Trance 84 sedan slutet av Juni. De är riktigt schyssta. På mig imponerar speciellt EVO:n som är det närmaste en perfekt bräda för vågsegling i svenska vatten jag stött på och dessutom har bra freeridepotential. Acid 62 är grymt loose och snabb. Verkligen något för en lite mindre seglare som vill ha nå’t från 5.0 och ned. Trance 84 är en typiska våg-freestyle, men med en väldigt lugn gång vilket ger den ett ovanligt stort vindregister. Den är klart mer lättplanad än de utpräglade vågbrädorna och kan tänkas vara en riktigt bra bräda för typ Apelviken eller den som kör mycket insjö jämte ett och annat kustbesök.

• kesse

Medlem
    1 september, 2003 vid 14:15

Jag skulle vilja ha den kameran som tog kortet!

• michael_goya

Medlem
    9 september, 2003 vid 21:31

Hey…
    Var ude at sejle på den nye Fanatic Goya 75 for første gang idag, den spiller max !!!
    Vildt tidlig planning, drejer på en tallerken og holder fin højde, sejlede den på fladt vand, det var den fin til, kan ikke vente til at komme til at springe på den i nogle bølger…
    Havde 2002 modellen før, tror der er næsten et kilo til forskel på de to…
    Fanatic opgiver den til 5.7 kilo, det er ihvertfald deromkring, selve shapet er supergodt, designet er vildt lækkert og igen i år er der masser af fine detaljer – for ikke at snakke om grafikken på boardet, det er jo et helt kunstværk, tror den skal op at hænge på væggen i stuen !!
    Kan varmt anbefales…
    Aloha Michael cool.gif grin.gif tongue.gif laugh.gif wink.gif cool.gif smile.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications