• surfslusken

Medlem
    3 mars, 2005 vid 12:22

Ett tydligt tecken på att man är trygg i sin manlighet är att man vågar bejaka sin kvinnliga sida!!

Dvs köra med ett snyggt segel!

• ola-h

Medlem
    3 mars, 2005 vid 13:18

Det är inte utan att en prylgalning som jag blir lite extra Mauisugen när detta skramlar in i datorn och upp på dess skärm.

För övrigt har har jag flera gånger repat upp huvudet på den spetsiga grenen längst ned till vänster på North ICE-bilden. Det hela sker är jag böjer mig fram för att ta upp sandalerna och sedan allt för häftigt reser mig upp.

• basse

Medlem
    3 mars, 2005 vid 13:21

På tal om nya HOT grejjor…. när får man se hur Hotsails bommar och master ser ut och höra om dess prestanda Ola??

• surfslusken

Medlem
    3 mars, 2005 vid 13:51

En del kommer att klarna den 10 mars i Varberg på HOT-kvällen. Det ryktas om att Jesper kanske hinner få me en rykande het HOT-mast direkt från Maui till dess. Tyvärr ryktas det även att bommen är aningen försenad, men den är defenitivt på G.

• basse

Medlem
    3 mars, 2005 vid 14:20

Kul…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications