Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 2008 Ss Rew
-
@Nilsson 400207 wrote:
Oj!
Vi får ta en dag på kitebeach snart igen, skulle vara kul att snacka o kajta lite//Mvh Bengt. NHelt klart:smile:
Hoppas vi kan köra en go liten downwind från Kemira till Fortuna om det blir NV vindar.Det är så förbannat roligt när man är några st som åker ihop.
Jens och jag tänker ta en go downwind från Viken till Helsingborg så fort det brallar i lite ,typ 10-15 m/s och vind från NV.
Annars kör vi bara lite soulkiting på kitebeach:grin:
Vi hörs snart
//Roger -
Soulkiting är mer min grej! Är för lat för långa downwinders, men gärna en från kemira, skulle vara kul// Mvh Bengt N
-
@Larssa 400119 wrote:
Man skall ju byta innan det går sönder 😉
Jag har beställt 13 o 9! http://www.youtube.com/watch?v=saTl4LTcD8I
Snart skall jag kunna ta höjd! -
Shiit va trevlig bom. Sjukt clean, ser ju ut som om P Starck har varit i designteamet! Anders, du får PMa denne gamle Abbekåsare om du har en extra B-spons som ligger o dammar =)
-
TD2:an var klockren, utan den hade jag slutat kajta! Men rev:en tror jag till med kan slå den! Även om den är svårslagen!
-
@SkånePaul 400503 wrote:
Var är den bommen clean???
He He Du har blivit bortskämd med Naish bom!
-
någon som vet vad det är för skillnad på den kommande T3:an och REV:en?
-
Häpp,
Har tokkört den (11´an) Kan efter att ha eldat upp mina Link´ar och tillfälligt kört mina fuel påstå att nu fick de äntligen till en mycket bra bow!Glad
Jens -
@zeke 400843 wrote:
Häpp,
Har tokkört den (11´an) Kan efter att ha eldat upp mina Link´ar och tillfälligt kört mina fuel påstå att nu fick de äntligen till en mycket bra bow!Glad
JensJag är övertygad efter din beskrivning, Tack!
P.sHär är ännu en ”Test”film! http://www.vkc.it/images/immagini/materiali/rev/video.wmv D.s -
@SkånePaul 400503 wrote:
Var är den bommen clean???
Här är lite info om bommen
-
HugeO;399995 wrote:fula kites har vi allihoppas, ska vi designa en egen snart?
vet inget om monkeykites kvalité, men vore najs om man kunde göra detta med andra märken oxå…
Logga in för att svara.