Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › 2012
- 
Som helt opratisk i dessa sammanhang så tycker jag Henricks segel var absolut snyggast och såg snabbast ut 
- 
tobhed;683500 wrote:Som helt opratisk i dessa sammanhang så tycker jag Henricks segel var absolut snyggast och såg snabbast utkan bara instämma !!!:grin: 
- 
Det värsta är att Daniels brukar vara snabbare men nu vet jag i alla fall varför. Han valde först när vi kom till Surfers;-) 
- 
Helt opartiskt kan jag bara konstatera att det är fel färg på alla :cool2: :cool2: 
- 
Nästa är kanske ni ska satsa på att köpa en bra våtdräkt istället, så slipper ni torr-rigga hemma i trädgården när det blåser 10-14 m/s och solen strålar med sitt vackraste leende! 
- 
Marcus;683462 wrote:Riggade idag …för första gången någonsin ett nytt Simmer …ska bli kul att köra
 ”svenskt” ……Är det bara jag som blev lite sugen på ”ett godare kaffe” … ?! 
- 
LarsD;683525 wrote:Är det bara jag som blev lite sugen på ”ett godare kaffe” … ?!Är ju bättre än inget kaffe 😀 eller? 
- 
andersbq;683519 wrote:Nästa är kanske ni ska satsa på att köpa en bra våtdräkt istället, så slipper ni torr-rigga hemma i trädgården när det blåser 10-14 m/s och solen strålar med sitt vackraste leende!vi kommer ska bara till värmen förs !!:grin: 
- 
Mattias J;683528 wrote:Är ju bättre än inget kaffe 😀 eller?Spelar ju inte så stor roll om man inte har något till kaffet:grin:! 
- 
andersbq;683519 wrote:Nästa är kanske ni ska satsa på att köpa en bra våtdräkt istället, så slipper ni torr-rigga hemma i trädgården när det blåser 10-14 m/s och solen strålar med sitt vackraste leende!Nja, det ver ingen vind i Skåne. 
- 
LarsD;683530 wrote:Spelar ju inte så stor roll om man inte har något till kaffet:grin:!:grin::grin::santa: 
- 
andersbq;683519 wrote:Nästa är kanske ni ska satsa på att köpa en bra våtdräkt istället, så slipper ni torr-rigga hemma i trädgården när det blåser 10-14 m/s och solen strålar med sitt vackraste leende!Hade jag haft något att segla på i helgen, så hade jag inte bara torriggat…. :tongue: 
- 
- 
Ska bli kul att se simmer bädorna Sent from my ST17i using Tapatalk 
- 
LarsD;683530 wrote:Spelar ju inte så stor roll om man inte har något till kaffet:grin:!Har du något kaffe då…. eller????? 
Logga in för att svara.