Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 3 Cabrinha Nitros, vilka?
-
3 Cabrinha Nitros, vilka?
Publicerad av anonym-anvandare på 19 november, 2003 vid 22:35har nu bestämt mig för att köpa 3 Cabrinha Nitros för ni som kör är väl nöjda eller hur?
vilka storlekar? kommer köra i hård vind i vinter så det prioriteras före sommaren i sverige.
men 17-12-8.5 kanske? eller ska jag ta 7.5 som minsta? hur stor skillnad gör den kvadratmetern, vilken överlappar bäst med 12an?
väger 75kg ungefär.
gustav
anonym-anvandare svarade 21 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Jag ska köpa 17 å 12 nu och sen komplettera med 8.5 när/om jag får råd. Väger 82Kg.
Patric -
rambo varför så tätt är det lönt? ska du köra i superhårda vindar hela tiden och tvunget ska ha megamax tryck hela tiden?
-
Har kört me en 7:a som minsta..
Väger 92 friska
Inga problem å va ute i 20 m/s (funkar från 14-15 när 12:an börjar bli lite VÄL spännande..)
-
Svar till:
rambo varför så tätt är det lönt? ska du köra i superhårda vindar hela tiden och tvunget ska ha megamax tryck hela tiden?
[/ QUOTE ]
fan inge kul o köra fes vind, det ska va hårt högt o länge, syd afrika 25m/s side off o 8m vågor annrs får d va.
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
fan inge kul o köra fes vind, det ska va hårt högt o länge, syd afrika 25m/s side off o 8m vågor annrs får d va.
[/ QUOTE ]
hehe been there goi´n ther GONNNA stay there fett
du glömde 7 meter långa hajar .. fettmåste lägga till ett fett till såg att det blev många sånna..
svårt att förklara men det är så -
hehe har du kört stora vågor förut? höll på å skida på mig i hawaii i vintras av å bara kolla på jaws.
gustav
-
Hur bra är du Gustav? Får uppfattningen av att du är ganska så grym, kör lite hp och grejer ju, coolt! Vet inte många som kan det här i Sverige. Tävlar du något? Förresten, jaws, det är väl inget som rullar in varje dag på Hawaii, eller??
Paul Team Barbwire
-
Om man bara ska ha 2st Nitros, Vilka?
12,17 eller 10,14
Någon som kan vilka register som gäller?mvh
Edvard
Logga in för att svara.