Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 3 deaths in australia in a short period of time

• melker

Medlem
    5 september, 2003 vid 13:41

Ser finfint ut. Enkelt och effektivt !! Säjer du fördigmodifierade lösningar ?

• cortex

Medlem
    6 september, 2003 vid 10:21

Nja, jag säljer gärna schaklen men vad det gäller modifieringarna ser jag helst att folk gör dem själv. Det kostar under 100-lappen att köpa in tampstump, boll, kardborreband, wirelås och mini-skruvschakel på en vanlig båtaffär och man snickrar definitivt ihop det på en timme.
    Känns inte som om det är värt att sitta och mecka ihop dem här hemma och sälja dem ”färdiga” när det är så enkelt att fixa själv.

Dessutom så kan man ju då bygga ihop schaklet precis så man vill ha det. Bilderna visar bara ett sätt som jag vet funkar och den som vill göra likadant fixar det enkelt med hjälp av bilderna.

Känns lite dumt om jag byggde ihop något som folk betalade extra för och sedan inte visade sig hålla. smile.gif

/Kaj

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications