Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 5:te plats, enda tjejen strapless världscup Marocko

• mikaelg

Medlem
    14 juli, 2010 vid 20:48

Grattis!!!

• wakenils

Medlem
    15 juli, 2010 vid 18:41

Jag och Nils ska kajta imon runt gbg imon, sa ifall du ar around hade det vart kul att kora pa samma stalle

/Viktor

• lelleee

Medlem
    15 juli, 2010 vid 19:39
    Quote:
    Jag och Nils ska kajta imon runt gbg imon, sa ifall du ar around hade det vart kul att kora pa samma stalle

/Viktor

amen kom till vbg då så kör vi lite slajder,, ska bara fundera ut hur man tar sej till top secret flatwater island utan båt

• wakenils

Medlem
    15 juli, 2010 vid 20:34

det kunde va najs! vad har du gjort med båten då? är iofs sydost så då kan man ju köra en downwinder dit o ringa sjöräddningen hem

• lelleee

Medlem
    15 juli, 2010 vid 21:11

Haha jag är på,, när kommer ni? Faktiskt testat detta innan utan sjöräddningen. Det enda man behöver är 2 bilar en fällkniv och ett par tändstickor

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 5:te plats, enda tjejen strapless världscup Marocko

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.