Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 5th element linor eller bom i Lund?
- 
		5th element linor eller bom i Lund?Publicerad av nundy på 17 juni, 2007 vid 19:30Någon som har ett set med linor till 5th element ’05 eller en hel sådan bom liggandes till salu? Har en transport i Lund så fördel om du bor där. nundy svarade 18 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
Yes, but it comes with a North Rhino 05, 18 m2. …….had an amassing time on the sea with it today go here if you are interested 
- 
Är det inte fem lika långa linor, två av dem med kook-knutar (knut istället för ögla) i ena änden? 
 Då borde du kunna köpa SS linklinor eller annan femlinors, tror de flesta kör med den setupen.. Eller Ozonelinorna som du kan ta av mig 😉 Dom skicka jag över natten.. Kolla http://www.kitekraft.se för priser.
- 
@Milkman 390980 wrote: Är det inte fem lika långa linor, två av dem med kook-knutar (knut istället för ögla) i ena änden? 
 Då borde du kunna köpa SS linklinor eller annan femlinors, tror de flesta kör med den setupen.. Eller Ozonelinorna som du kan ta av mig 😉 Dom skicka jag över natten.. Kolla http://www.kitekraft.se för priser.Nja.. styrlinorna är 27 m men frontlinorna är kanske 15 m eller något.. blir lite svårt! 
- 
Mina 5th linor gick också av,, men de är ju slitvara. Synd bara att dom kosta 1500:- OCH att de snart va 2 veckor sen jag beställde… Men snart så 🙂 
- 
Tja Andy. 
 Ledsen att säga det, men north har inte dåligt kvalitet, utan kites i allmänhet utan att peka ut några speciella märken. Grejor går sönder så är det bara. Hade de haft dålig kvalitet hade de inte varit marknadsledande.
 Peace
 Ola
- 
@Ölla 391207 wrote: Tja Andy. 
 Ledsen att säga det, men north har inte dåligt kvalitet, utan kites i allmänhet utan att peka ut några speciella märken. Grejor går sönder så är det bara. Hade de haft dålig kvalitet hade de inte varit marknadsledande.
 Peace
 OlaYes yes Ola, jag vet och håller med. Men du skulle också bli bitter om hela din utrustning faljerar på ett par dagar (så då är det lov att spy lite galla)… och det dessutom svajjar i träden. 
- 
Propps till Erik aka Kitemaster som fixade biffen. Då blir det kanske åka av till helgen! Tack ska du ha 🙂 
Logga in för att svara.