Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 5th element linor eller bom i Lund?

• 5th element linor eller bom i Lund?

Publicerad av nundy på 17 juni, 2007 vid 19:30

Någon som har ett set med linor till 5th element ’05 eller en hel sådan bom liggandes till salu? Har en transport i Lund så fördel om du bor där.

nundy svarade 18 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • bresky

Medlem
    17 juni, 2007 vid 19:55

hmm, du verkar ha sönder dina prylar mest hela tiden…

• tetras

Medlem
    17 juni, 2007 vid 20:26

Yes, but it comes with a North Rhino 05, 18 m2.

…….had an amassing time on the sea with it today

go here if you are interested

http://www.sodergren.co.uk/my_sales.htm

• milkman

Medlem
    17 juni, 2007 vid 20:34

Är det inte fem lika långa linor, två av dem med kook-knutar (knut istället för ögla) i ena änden?
    Då borde du kunna köpa SS linklinor eller annan femlinors, tror de flesta kör med den setupen.. Eller Ozonelinorna som du kan ta av mig 😉 Dom skicka jag över natten.. Kolla http://www.kitekraft.se för priser.

• nundy

Medlem
    18 juni, 2007 vid 06:26

@bresky 390968 wrote:

hmm, du verkar ha sönder dina prylar mest hela tiden…

Førbannad skitkvalité på north alltså. 4 sista dagarna har jag pajat 1,5 kite, 2 linor och en perfekt dag då jag inte kunde åka ut.

• nundy

Medlem
    18 juni, 2007 vid 06:27

@Milkman 390980 wrote:

Är det inte fem lika långa linor, två av dem med kook-knutar (knut istället för ögla) i ena änden?
    Då borde du kunna köpa SS linklinor eller annan femlinors, tror de flesta kör med den setupen.. Eller Ozonelinorna som du kan ta av mig 😉 Dom skicka jag över natten.. Kolla http://www.kitekraft.se för priser.

Nja.. styrlinorna är 27 m men frontlinorna är kanske 15 m eller något.. blir lite svårt!

• eddie

Medlem
    18 juni, 2007 vid 16:43

@nundy 391016 wrote:

Førbannad skitkvalité på north alltså. 4 sista dagarna har jag pajat 1,5 kite, 2 linor och en perfekt dag då jag inte kunde åka ut.

Du kan ha fått skit bakom bommen…. jävligt förädiskt. Man märker det inte själv…

• wims_lkp

Medlem
    18 juni, 2007 vid 18:32

Mina 5th linor gick också av,, men de är ju slitvara. Synd bara att dom kosta 1500:- OCH att de snart va 2 veckor sen jag beställde… Men snart så 🙂

• nundy

Medlem
    18 juni, 2007 vid 20:37

@Eddie 391135 wrote:

Du kan ha fått skit bakom bommen…. jävligt förädiskt. Man märker det inte själv…

hehe.. och du själv försöker lösa det genom att sälja dina vegas ja.. det kommer heller inte fungera!

• tetras

Medlem
    18 juni, 2007 vid 20:46

@wims_lkp 391149 wrote:

Mina 5th linor gick också av,, men de är ju slitvara. Synd bara att dom kosta 1500:- OCH att de snart va 2 veckor sen jag beställde… Men snart så 🙂

1500:- aldrig i livet, varför knyter du inte en egen från en gammal styrlina 😉

• olla

Medlem
    18 juni, 2007 vid 21:59

Tja Andy.
    Ledsen att säga det, men north har inte dåligt kvalitet, utan kites i allmänhet utan att peka ut några speciella märken. Grejor går sönder så är det bara. Hade de haft dålig kvalitet hade de inte varit marknadsledande.
    Peace
    Ola

• nundy

Medlem
    18 juni, 2007 vid 22:27

@Ölla 391207 wrote:

Tja Andy.
    Ledsen att säga det, men north har inte dåligt kvalitet, utan kites i allmänhet utan att peka ut några speciella märken. Grejor går sönder så är det bara. Hade de haft dålig kvalitet hade de inte varit marknadsledande.
    Peace
    Ola

Yes yes Ola, jag vet och håller med. Men du skulle också bli bitter om hela din utrustning faljerar på ett par dagar (så då är det lov att spy lite galla)… och det dessutom svajjar i träden.

• nundy

Medlem
    18 juni, 2007 vid 22:34

Propps till Erik aka Kitemaster som fixade biffen. Då blir det kanske åka av till helgen! Tack ska du ha 🙂

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 5th element linor eller bom i Lund?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.