Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › !!!__design__!!!
- 
Svar till: 
 Men för H…….. tar du fota med en gammal t610 eller vad är det fråga om. [/ QUOTE ] nä med en sony ericsson k500i sorry men ska ta med digitalkamera 
- 
klart ja fixar en bild till dig Sam å här kommer den,,, Flip din kommer snart måste bara ha några ideer om hur ja ska börja  
- 
fan vad snabb du är!! 
 övat länge? hur gör man för att lära sig?
- 
Svar till: 
 fan vad snabb du är!! 
 övat länge? hur gör man för att lära sig?[/ QUOTE ] min farfar va arkitekt så det finns i blodet  nä ja har alltid ritat lite för skojs skulle men det har stanat av sen ja börja 7:an sen nu börja jag igen å går 1:a ring nä ja har alltid ritat lite för skojs skulle men det har stanat av sen ja börja 7:an sen nu börja jag igen å går 1:a ring
- 
NU!! så kommer din bild ”flip” som du ville ha hoppas ni är nöjda men tyvärr så tar ja bilderna med en mobil för det går snabbast att få över på datorn  
- 
Svar till: 
 min farfar var brevbärare  [/ QUOTE ] mm å min morfar va snickare 
- 
Svar till: 
 Jag vill oxå ha en i färg!!! [/ QUOTE ] vilka färger ?+ 
- 
kan göra graffiti texter till dom som vill ha !! men inga långa MAX 10 bokstäver  dom som har hotmail.com kan ja fixa bättre bilder om ni vill se 
- 
Kan du göra en skiss på Metallifredd som jag kan ha som mall till min bräda som skall lackas i vinter? Pplease? 
 jag kan pm:a min mail. Gärna med Metallica M med krok om du fattar?
Logga in för att svara.