Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › A-bay onsd o torsdag!!
-
A-bay onsd o torsdag!!
Publicerad av debkausf på 27 augusti, 2008 vid 10:17Kan bli fint från kl.16 o framåt! Lär ju knappast vara några badare här ilväll iaf. Jag landar i viken kl.16. Villka e påååå?:cool2:
debkausf svarade 16 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Kör du viken eller går du i bland kötthögarna? Jag är laddad till tusen men utan vågis kan jag nog motivera mig att köra i drogelund.
-
@sourra 494322 wrote:
Kör du viken eller går du i bland kötthögarna? Jag är laddad till tusen men utan vågis kan jag nog motivera mig att köra i drogelund.
Sjukt sugen på a-bay! Har ju inte kunnat vara där på hela sommaren! Du kan låna min veteran vågare om du vill! Vad hände med din gb!? Knäckt eller!:confused2:
-
Jag vill ha min extra Super Ginormous Manual Inflation Device 😡 den jag har nu är fan minimalus, det tar en kvart att fylla kiten…
-
Alex slaktade TGB i Guincho. En ny och starkare kommer i höst.
-
sourra;494322 wrote:Kör du viken eller går du i bland kötthögarna? Jag är laddad till tusen men utan vågis kan jag nog motivera mig att köra i drogelund.
Kom förbi mig o snatta en 5″6a o ett par boots om det önskas 🙂
-
sourra;494347 wrote:Will do! Är det nån tid jah bör infinna mig innan?
Vet inte riktigt, ska och hämta grejer med släpkärra så jag är nog inte hemma förän 17-18. Vi får se, hör av dig innan du åker så vet jag mer.
-
faan va gött ska bli premiär för min IDS switchblade, bara kört lånat av surfers och den var det bästa jag kört
-
Yezzz! och jag har tagit bort mina fenor och ersatt med sågklingor.
Nu ska alla små gröna monster bort, pillerna som min doktor gett mig funkar dåligt. -
Blir en early bird imorgon istället för det regnar ju katter å hundar nu! Apelviken hade vart fint kanske. Va gött det ska bli med lite vänstrar nu på väst!
-
Yann;494384 wrote:Blir en early bird imorgon istället för det regnar ju katter å hundar nu! Apelviken hade vart fint kanske. Va gött det ska bli med lite vänstrar nu på väst!
Samma här, bangar idag med ganska gott samvete (fick ju ett par timmar igår). Blir nog läjet eller viken nån gång efter lunch.
Logga in för att svara.