Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ååååååååååååå vad jag älskar……….
- 
		Ååååååååååååå vad jag älskar……….Publicerad av jonaish på 6 mars, 2007 vid 21:21…….kitesurfing! Nää fyy fan för kitesurfing 😉 Jag söker 2st fenor som ska passa en RRD xXx! Cabrinha fenor passar oxå bra! Jag vill ha: 5cm höga typ 
 bra skick
 skåne säljare (runt malmö-ystad skulle vart bra)MvH // Steffos gulliga joNäääish pjoter svarade 18 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 20 Svar
- 
			20 Svar
- 
Så någon av oss ska slå in ett paket gå till en brevlåda att skicka till dig, för att du inte orkar gå in på SPs hemsida och beställa fenor? intressant…. 
- 
jag har 2 wipikastroppar liggande fast det e kanske inte riktigt vad du behöver? i o f s så har henke lånat dem för 4 år sen och egentligen e dem freddes.. 
- 
@ollefax 368559 wrote: Så någon av oss ska slå in ett paket gå till en brevlåda att skicka till dig, för att du inte orkar gå in på SPs hemsida och beställa fenor? intressant…. Mmm precis! Nää asså, bor du runt malmö lr ystad så kan jag faktiskt komma å hämta dem…men om säljaren är rädd för mig så kan han ju skicka dem 😉 Mackan….och om det är freddes så är dom till salu? 
- 
jag har fenor. 
 dom e gjorda i finfin plast och rätt värdelösa. ingen aning hur höga dom är och jag pallar inte mäta. kommer du till västsidan i helgen kan jag ta med dom. kan byta mot en folköl eller nåt annat dyrt.
- 
@pjoter 368782 wrote: jag har fenor. 
 dom e gjorda i finfin plast och rätt värdelösa. ingen aning hur höga dom är och jag pallar inte mäta. kommer du till västsidan i helgen kan jag ta med dom. kan byta mot en folköl eller nåt annat dyrt.Hur gammal är du? Jag säljer inte folköl till minderåriga…..hehe! Funkar habo på SV? lördagen ser fin fin ut! 
 Det kanske blir folköl å korv….lilla hugish grill får kanske följa med 😉
- 
jag brukar få köpa folköl hos närbutiken på hörnet utan att visa leg. kan du inte va lika schysst? Habo på sv e perfekt om man vill leka plattvatten. 
- 
@pjoter 368792 wrote: jag brukar få köpa folköl hos närbutiken på hörnet utan att visa leg. kan du inte va lika schysst? Habo på sv e perfekt om man vill leka plattvatten. låt gå 😉 lörda å sönda? habo? folköl å korv? vad blir det? jooooo en aftersurf dag i habo…. JöNäiss fixar biffen! 
Logga in för att svara.