Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ååååååååååååå vad jag älskar……….

• jonaish

Medlem
    9 mars, 2007 vid 14:36

Någon som säljer fenor å ska till HABO i morgon lr på sönda?

• skotten

Medlem
    10 mars, 2007 vid 02:12

The mystic fins in the shop are now gone…. sorry Ionash….

Maybe I have a couple of g10’s at home, you have turned yourself around and only annoy the idiots now… I think it is time you were rewarded.. Looking foward to seeing your skinny ass in habo… what day you going?? bring money and desperate country chicks from Ystad.

(not the ones that resemble livestock and like to hang in tomellela on the weeknights at the busstop though)

Skotten

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2007 vid 07:57

imorrn tar jag med mina fina abs-plastfenor. nästan lika bra som g10 fast mkt sämre. E det ingen som har fenor som faktiskt funkar kan du få dom. bara du lovar att rippa hårt i habo.

• jonaish

Medlem
    10 mars, 2007 vid 08:03

@pjoter 369301 wrote:

imorrn tar jag med mina fina abs-plastfenor. nästan lika bra som g10 fast mkt sämre. E det ingen som har fenor som faktiskt funkar kan du få dom. bara du lovar att rippa hårt i habo.

yee klart! 0768941728, ring när du är där!

• pjoter

Medlem
    11 mars, 2007 vid 13:46

drar dit om en liten stund.

ringer där.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ååååååååååååå vad jag älskar……….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.