• preppie

Medlem
    23 januari, 2003 vid 18:33

Jepp, finns risk med kvalitén på 01:an.

• kitelife

Medlem
    23 januari, 2003 vid 19:21

beror hellt på skicket (jag hade inte pröjsat mycket kanske 2-4000?), och räkna inte med att den ska hålla mer än en sessong sen faller den isär…

Rent flygtekninskt så är det en kanon drake för den som redan kan köra ok, ingen större skillnad på draken men depowern och säkerhetssystemet funkar inte…

• mons

Medlem
    23 januari, 2003 vid 21:53

satsar nog på en 2002 ändå =) hittade bara denna hyfsat billigt.

• kitelife

Medlem
    24 januari, 2003 vid 11:06

bra plan men snöa inte in helt på wippi kolla SS oxå (kanske inte en bättre drake i prestanda men defenitivt bättre kvalite och garanti…

• mons

Medlem
    24 januari, 2003 vid 13:49

det är så jäkla svårt att bestämma sig…anledningen till att man har snöt in sig lite på wippi är nog att jag hade den som första kite. Men man kanske ska byta, bara låter som om de flesta rekomenderar en AB, att det är en väldigt bra kite. och eftersom jag inte har råd att köpa nytt, kanske inte garant hjälper så mkt. eller hur långa brukar de vara. är inne på att köra en 2002:a

Det jag söker är en kite för vindar mellan en 5-6 och uppåt (11-12 ungefär)
    4-linor
    bra kvalite´
    någorlunda högt AR (vet att vissa säger att det inte har så stor betydelse)
    en kite som jag kan ha läänge…

detta är vad jag söker.

har inte råd att köpa nytt hela tiden. =) (är det dumt att ha en kite länge, dels för att de blir så mycket bättre, och dels för att man inte får ut ngt efter kanske 2-3 år…)ska till australien om ett år ungefär, ska kanske köpa sig en ny när man kommer ner, eller är det dyrt där? ngn som vet?

vad är viktigast, prestanda eller kvalité.

• anonym-anvandare

Medlem
    24 januari, 2003 vid 13:54

Hej!

Köpte en Naish Aero 2002:a i Australien och den kostade ungefär samma som i Sverige, men du kan PRUTA mer i Australien. Fick ner den till 2000AU, vilket i mars -02 var runt 10.000 splitter ny.

• mons

Medlem
    24 januari, 2003 vid 14:13

var ju bra, då kanske man kan slippa ta med sig sin egen ner, utan köpa en där istället

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications