• Publicerad av jonatan på 5 juni, 2003 vid 19:31

Se alltid till att bommen är vänd åt rätt håll när innan ni försöker göra duckgybes! Hålen där man ställer in längden ska peka neråt.. kan göra ont annars.. frown.gif

anonym-anvandare svarade 22 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • oscar

Medlem
    5 juni, 2003 vid 19:38

Japp detta har jag råkat ut för, var lite överriggad och kastade mig in lite för tajt i ducken och förlorade då 1×1 cm kött på ett finger..AAAJJJ.

Och idag fick jag masten på kindbenet AJJJ F***********N!!!!!!!!!!!! OCh sen stukade jag foten i en för hög vulcan AAAAJJJ F***N

INGEN BRA DAG,….. förutom en tio meter lång bodydrag på tåspetsarna, så skön!

• jonatan

Medlem
    5 juni, 2003 vid 20:41

Det är ju typiskt när det ser ut att komma vind nu framöver oxå.. får se hur fingrarna läker, kanske går å köra på måndag med lite tejp å så på fingrarna.. smile.gif
    north sails freestyle-kolbom tror jag skulle vara greppvänlig där bak för att miotverka sådana händelser. lite dyr bara.. tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    5 juni, 2003 vid 21:54

Amatör.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications