Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Adrenalin kl 20 ikväll!!! Red bull king of the air
- 
		Adrenalin kl 20 ikväll!!! Red bull king of the airPublicerad av anonym-anvandare på 28 januari, 2004 vid 11:56från Hawaii!!! med MR Dittrich eller nått!? TV 4+  leftcoaster svarade 21 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar leftcoaster svarade 21 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Är det repris måntro? Har för mig att de har visat det förut. Kör de bara adrenalin i repris det här året eller??? Ball med kitesurf på tv iaf 
- 
Jag tycker det satsas fööör lite på actionsport i rutan. 
 Ok, vi har ju exreme channel (där kör dom ju bara skoter och skate), men ex. adrenalin är lamt och lågbudjet…
 Man lever läääänge på dom godbitar man får.
- 
Är det någon som har koll på om det går i repris någon dag den kommande veckan? missa de det som vanligt… 
- 
Tyvärr var det bara ett 2-min inslag. Lite snabba kommentarer…. sedan tillbaks till några jävla bergochdalbanor. 
 *suck*
- 
Jag förstod verkligen inte varför… 
 Hela programmet handladeom två FD: sköna snubbar som sadlat om till bergochdalban-åkning!
- 
Vilken besvikelse            
 När det äntligen är kite på burken så visar dom typ någon minut bara…vem FN vill se om berg&dalbanefantaster????
- 
Adrenalin ska väl handla om extremsport? Är inte hundra på att berg- och dalbaneåkning klassas som det!! 
Logga in för att svara.