Senaste nytt Forums Affisher

• anonym-anvandare

Medlem
    10 december, 2003 vid 17:56

Hmm.. Rockaway beach på gamla brogatan finns jue.. fast det e.. hmmm… mer ”wannabe” affär för små skäjtsörf pojkar i 15-års åldern.. Men ett besök skadar ju aldrig… Vet dock inte hur det e med affish sortimentet.

Nån som vet vad som hände med Quiksilvers serie av affischer.. ”Men who ride mountians” osv…? va ju ganska feta..hmmm

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    10 december, 2003 vid 18:04

köpte en planch nere i 5:an, nordstan..
    Fans någon handel där inne,(bokhandel kanske?)

ganska dyrt..uppåt 300kr.

men det va det kanske värt crazy.gif..inte!
    grin.gif

• jeppepeppe

Medlem
    10 december, 2003 vid 19:21

Har hittat den perfekta sidan åt dig!

http://www.windsurfgallery.com

Tycker själv att en hel del av planscherna är riktigt schyssta! laugh.gif

968c08feb0138fbbb3e7a6dcbeeee244.jpg

• herodude

Medlem
    10 december, 2003 vid 21:37

ne fan va nice pic hmm men fan ärligt 39 euro PLUS FRAKT!!!!!! de e la bättre å snacka me nåra i nån surfshop typ sp lr nåt för jag tror de FÅR affischer som reklam nämligen…

• adams0n

Medlem
    10 december, 2003 vid 21:53

Tror att Windsurf gallery var bland de första sidorna jag besökte, men för dyrt och ingen riktigt bra bild. När jag ändå ska ha en affisch tänkte jag sattsa stort,
    (ska titta runt lite i små affärerna, om jag hittar nått så skriver jag.)

• herodude

Medlem
    10 december, 2003 vid 21:56

mm men om du snackar med dem så är jag helt säker på att de kan ta hem någonting om du snackar me de på typ affärer som gallerix lr nåt sånt

• tropic

Medlem
    10 december, 2003 vid 22:42

Menar du mig? Jag är ledsen, men jag kollade bara i tidningen…hade det varit vindsurfing hade jag lätt köpt den, även om den varit lika dyr! Men då tror jag inte att jag hade sålt nån bild =)
    Sola lugnt i vinterhettan

• hank_the_tank

Medlem
    12 december, 2003 vid 11:45

Svar till:

ne fan va nice pic hmm men fan ärligt 39 euro PLUS FRAKT!!!!!! de e la bättre å snacka me nåra i nån surfshop typ sp lr nåt för jag tror de FÅR affischer som reklam nämligen…

[/ QUOTE ]

Poster´s kostar bara 24,90 Euro och gratis frakt inom Europa! Tycker inte det var så farligt…funderar på att beställa en. Frågan är bara vilken som är snyggast? Lutar lite åt den med B Dunkerbeck… grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications