Senaste nytt › Forums › Affisher
-
Hmm.. Rockaway beach på gamla brogatan finns jue.. fast det e.. hmmm… mer ”wannabe” affär för små skäjtsörf pojkar i 15-års åldern.. Men ett besök skadar ju aldrig… Vet dock inte hur det e med affish sortimentet.
Nån som vet vad som hände med Quiksilvers serie av affischer.. ”Men who ride mountians” osv…? va ju ganska feta..hmmm
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst10 december, 2003 vid 18:04köpte en planch nere i 5:an, nordstan..
Fans någon handel där inne,(bokhandel kanske?)ganska dyrt..uppåt 300kr.
men det va det kanske värt
..inte!
-
Har hittat den perfekta sidan åt dig!
http://www.windsurfgallery.com
Tycker själv att en hel del av planscherna är riktigt schyssta!

-
ne fan va nice pic hmm men fan ärligt 39 euro PLUS FRAKT!!!!!! de e la bättre å snacka me nåra i nån surfshop typ sp lr nåt för jag tror de FÅR affischer som reklam nämligen…
-
Tror att Windsurf gallery var bland de första sidorna jag besökte, men för dyrt och ingen riktigt bra bild. När jag ändå ska ha en affisch tänkte jag sattsa stort,
(ska titta runt lite i små affärerna, om jag hittar nått så skriver jag.) -
mm men om du snackar med dem så är jag helt säker på att de kan ta hem någonting om du snackar me de på typ affärer som gallerix lr nåt sånt
-
Menar du mig? Jag är ledsen, men jag kollade bara i tidningen…hade det varit vindsurfing hade jag lätt köpt den, även om den varit lika dyr! Men då tror jag inte att jag hade sålt nån bild =)
Sola lugnt i vinterhettan -
Svar till:
ne fan va nice pic hmm men fan ärligt 39 euro PLUS FRAKT!!!!!! de e la bättre å snacka me nåra i nån surfshop typ sp lr nåt för jag tror de FÅR affischer som reklam nämligen…
[/ QUOTE ]
Poster´s kostar bara 24,90 Euro och gratis frakt inom Europa! Tycker inte det var så farligt…funderar på att beställa en. Frågan är bara vilken som är snyggast? Lutar lite åt den med B Dunkerbeck…
Logga in för att svara.