Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › afrika i höst
- 
		afrika i höstPublicerad av hugeo på 11 april, 2006 vid 00:34gott ska det bli…… eagletech19 svarade 19 år, 6 månader sedan 12 Medlemmar · 16 Svar
- 
			16 Svar
- 
Passande ställe för vår black-tour kanske 🙂 Men vi ska till Brasilien istället, och Hugo ska me, ok! Du får ta rygg på mig i Brasilien så ska jag lära dig allt jag kan! /the bozz 
- 
Varför vill jag plötsligt köra takoon? Jag fattar ingeting. Den känslan bara kom över mig helt plötsligt.. hmmmmm 
- 
jag sa bara att jag vill köra takoon.. Inget om henne.. jag tänker kite här. Är inte som dig ludde 
- 
haha henke lille det tror ja inte på.. men försöka går ju =) va händer därhimma 
- 
Har inte kapstaden bast vind dec-mar? Deremot har ju Brasilien vindar under hosten. Iofs e ju det grona gronast i kapstaden. Lite Swazi Roibaard flyter man bra pa. Blir det veckor lr manader i Brasilien Pewe? 
- 
Haha glomde skriva det, ofta marten kan aka till kapstaden. Ingen diss marten men du hade nojjat ihjel pa dom gatorna. Med tanke pa att Kapstaden e aningen mer kriminellt en puerto plata. 
- 
wiken, du tänker på fel mårten…inte mårten t, utan pappa mårten menar jag. fast mårten t får mer än gärna komma med han med. hur har du det i americat? när kommer du hem så vi kan köra dalen? 
- 
Fifi wrote:wiken, du tänker på fel mårten…inte mårten t, utan pappa mårten menar jag. fast mårten t får mer än gärna komma med han med.hur har du det i americat? när kommer du hem så vi kan köra dalen? Du tjejjan!! kan inte pappa valross sköta körandet i dalen ??? 
- 
jooooo, men han e lite framtung för tillfället så nu e det nog mer jag som gör det. 
Logga in för att svara.