Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing afrika + lidet test av eh wave/wake 2005

• afrika + lidet test av eh wave/wake 2005

Publicerad av mackan på 13 mars, 2005 vid 15:37

tjena gubbar!!
    inte mycket ni hör från mig nuförtiden men här kommer liden rapport + ett par pix m.m. kan börja med att rapportera att capetown är jävligt nice! har bott här nere sen början på december och trivs skitbra, så är det någon som funderar på att komma ner nästa sässong så tveka inte. blåser mycket och ofta här nere jag har hittills haft 7a och 11a här och skulle gissa att jag kört 7an 80% av dagarna. det blåser oftast sydost vilket innebär klockren sideshore och ofta i kombination med huvudhöga vågor…tråkigt.. hehe. mer infor om afrika kommer när jag har tid att uppdatera min hemsida som jag ska göra inför sommaren 05. svårt att få saker gjorda här, eftersom det oftast är bra vågsurf när det inte blåser.
    till er som nappade på hugges deal om att byta in gamla kites mot nya eh 05or kan jag bara grattulera. körde nian idag som levererade hit i morse av min schyssta föräldrar. helvete va skön den är. i grunden samma känsla som wave 2004 men nya nian är lika snabb som min gamla 7a och den redan långa hangtime har blivit lääängre. kan inte uttala mig om bomen eftersom jag inte fått den. körde med 22m linor och en 45cm supermodifierad fone-bom där jag har slängt allt löjligt nytt tekniskt promotion-skit, så nu e den rätt skön (hittade den oanvänd nere på beachen här..)

ps. slänger upp lite bilder från afrikatt

larssa svarade 20 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • mackan

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:37

.

• mackan

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:40

3

• mackan

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:40

4

• mackan

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:41

5

• mackan

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:42

6

• mackan

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:46

7

• mackan

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:48

8…senaste manövern… onefoot frontroll kiteloop. inte många som sätter det.. inte jag heller..

• luuddee

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:52

fan va gytt.. kan abra intyga att den jevla draken e grym.. nog den grymmaste.

• kaiser

Medlem
    13 mars, 2005 vid 16:12

mm håller med naishen e fet.

• patrikol

Medlem
    13 mars, 2005 vid 17:26

Härligt Mackan kul att höra ifrån dig! smile.gif

• samhansson

Medlem
    13 mars, 2005 vid 18:24

göttan

• pepa

Medlem
    13 mars, 2005 vid 19:16

Fan det e ju han den gamle gubben, Mårten. Lever han fortfarande?

• larssa

Medlem
    13 mars, 2005 vid 20:55

Ser nice ut!
    Längtar inte hem va?

• niklas82

Medlem
    14 mars, 2005 vid 16:27

Svar till:

Fan det e ju han den gamle gubben, Mårten. Lever han fortfarande?

[/ QUOTE ]
    det är juh på håret som vi vet.. gubben sitter ihop med lite stålskruv o mög… det är ingen ryggrad på den herren

• mackan

Medlem
    16 mars, 2005 vid 20:43

Svar till:

Ser nice ut!
    Längtar inte hem va?

[/ QUOTE ]

knappast men, afrika börjar mer och mer kännas som hem.. kommer dock till sverige i början på sommaren någon gång och stannar där några månader. det är ju vinter här då. har aldrig varit här nere på vintern men verkar va ganska sunkigt

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications