Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › airborn???
-
airborn???
Publicerad av anonym-anvandare på 19 september, 2004 vid 11:44Jag blir knäpp kan man komma in på airborns hemsida och se vad dom har att sälja? för jag kommer inte längre än till första sidan….
mrmille svarade 21 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Får du upp raden ”START NYHETER PRODUKTER …” överst på sidan? På min dada funkar det bra att klicka på ”PRODUKTER”.
-
så var det på mina förra dator av nån anledning. kom aldrig in på deras sida. kunde dock läsa reportagen men inget i den riktiga menyn kom upp. funkar dock på alla nadra datorer jag testat. gammal bärbar skit.
-
Har du flashplayer installerad på datorn?
Om inte så hämtar du den på http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash -
Hmmm…….

Inte bra att du inte kommer in på produktsidorna! Det är inget konstigt med siten utan vanlig hederlig gammal ASP och en del Java Script. Vore bra om du kan precisera vad som inte fungerar och ev. vilken Browser du kör.
Är det något speciellt du letar efter kan du alltid maila till jonas@airborn.se eller ringa 070-7 315 299
MVH, Jonas
-
Har haft samam problem på en dator på jobbet, dock så funkade det bra om man la till default.asp
http://www.airborn.se/default.asp
Sen fick jag en popup varning också. I vissa fall stänger Internet Explorer ned accessen till siten om det fösta den träffar på är en popup.
-
Tack Mille (och krya på dig förresten)
Pop up:en är ny och informerar om höstrean, men jag ska ta bort den och lägga det ”flat” istället snarast.
default.asp skall ju inte behövas så jag är en aning förbryllad över vari problemet ligger…

/Jonas
-
mm, det kan vara vanligt meck hos besökaren också.
Men ett tips kan vara att lägga popups osv i slutet på koden. Typ efter /html taggen på sista raden
Exempelvis -
Varför syns det inte när jag skriver det??. kanske borde bli nörd istället… suck
-
Svar till:
Varför syns det inte när jag skriver det??. kanske borde bli nörd istället… suck
[/ QUOTE ]
Nejdå, äkta nödrar skriver koden i ascii format eller i webkodat format (vafan det nu heter).
Prova att skriva ihop
& gt;
& lt;så blire > < Rock-on!
Logga in för att svara.