Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Aj, detta kunde ha gjort rikigt ont.

• psychonauten

Medlem
    3 november, 2006 vid 08:50

Jag satt å vilade i en stol med kiten uppe, och skulle tvista upp frontlinorna.
    Så jag krokade ur å kom i samma stund på att jag har för fan ingen depower alls dragen knappt. Efter en luftfärd på 4-5 meter fann jag mig planande på magen ute i vattnet och lyckades med nöd och näppe kroka i igen efter några skräckfyllda sekunder. Tur att det blåste sideshore den dagen.

Tips.. Kolla depowern innan ni krokar ur eran bow på land 😉

• ollefax

Medlem
    3 november, 2006 vid 09:56
    lina wrote:
    jag kopplade linorna fel som nybörjare i hård vind i WA, kiten svängde höger när jag drog vänster… eftersom det var tomt på stranden försökte jag först styra kiten men gav snabbt upp o letade efter releashen, men eftersom jag släpades i sanden var den nästan i brösthöjd o där var jag inte van att ha den, tog en stund att lösa ut…. men som sagt, hade fotbollsplaner med bara sand o inga männsikor runt mig när det hände, därför försökte jag inte lösa ut direkt.
    Vad gjorde då min kompis? FILMADE…… 😉

Släng upp den här då!

Förgyll alla steffo surfandes gråa dag på kontoret! finns inget roligare att se än andras misslyckanden!

• mobbe

Medlem
    3 november, 2006 vid 23:28

AAAAAjjjjjjjj Känns ju inte helt okej detta

• r3wefew

Medlem
    4 november, 2006 vid 03:54
    gh0st wrote:
    Hehehe, ja Tophat är ju en frekvent besökare på vårt forum i form av just det klippet =)
    Förresten, är det nån som vet vem som sjunger. Stenhårt med en tjej som gör en cover på NWA’s Straigh outta Compton =)

jupp hittade låten på http://ninagordon.com/media under covers … hehe sjukt go.. 😀

• henkish

Medlem
    4 november, 2006 vid 08:31

en gång så kopplade jag linorna efter en jumbojet, jävlar vad jag loftade!
    Tyvärr ingen film på det.

• brickan

Medlem
    5 november, 2006 vid 11:14

Hörde att en kille från Lindköping blev loftad i typ 5 sm 10m upp i luften på en fotbollsplan in i en lycktstolpe och blev medvetslös och rädadd av en tant i rullator.
    Men som tur var köpte han en V19 så han har inte det problemet längre.

• gh0st

Medlem
    6 november, 2006 vid 08:18
    r3wefew wrote:
    gh0st wrote:
    Hehehe, ja Tophat är ju en frekvent besökare på vårt forum i form av just det klippet =)
    Förresten, är det nån som vet vem som sjunger. Stenhårt med en tjej som gör en cover på NWA’s Straigh outta Compton =)

jupp hittade låten på http://ninagordon.com/media under covers … hehe sjukt go.. 😀

Schysst, tackar!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Aj, detta kunde ha gjort rikigt ont.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.