Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Aj löv it
- 
		Aj löv itPublicerad av muddy på 20 april, 2004 vid 16:08Jodå! patrikol svarade 21 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 18 Svar
- 
			18 Svar
- 
Nedrans copycat! Jag lade inte ut den i respekt för dig!!! Sicken miss alltså… Glider på mitt skämt! SKAM!!! SKAM!!! muaahhaahhhahh….. 
- 
…och när vi ändå, på grund av avsaknad av vind  , inte har något annat för oss kan jag också bidra! , inte har något annat för oss kan jag också bidra!

- 
Ajdå… Bara man inte får skit nu för att ha startat denna tråd….   
- 
AnonymGäst21 april, 2004 vid 07:35Japp… det har varit alldeles för lite bröst på kiteforumet på det senaste… fram med dem bara, jag vet att ni har hela datorerna fulla hemma 🙂 Tjejer: Ifall ni har några speciella önskemål kanske det kan lösas. 
- 
Svar till: 
 …och när vi ändå, på grund av avsaknad av vind  , inte har något annat för oss kan jag också bidra! , inte har något annat för oss kan jag också bidra!
  [/ QUOTE ] 
 Värt att observera kiten är Slingshot  
- 
Jaha… jag satt precis och undrade va det va för jävla lakan som va ivägen… 
- 
Tjena Hans! Den tjejen har jag sett förut. Liten som bara den. /Johan snart i en big ass cop truck nära dig 
- 
Eftersom att det ändå inte blåser så lägger jag upp en till bild på en kite! 
 och för er som inte ser så är det en tjej som står på knä i förgrunden, kiten kanske skymmer… 

Logga in för att svara.