Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Aka_kalle!!!
-
Aka_kalle!!!
Publicerad av krillan82 på 2 mars, 2007 vid 22:10Vad gör du nu förtiden, varför hör du aldrig av dig?
Kan du ge fan i spriten och brudarna en minut och lägga ut lite bilder. Många som vill se tror jag.
Puss på dig!
aka_kalle svarade 18 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Jag har ett par bilder på oss från nyår…. host… host… en vacker dag kommer jag lägga ut dom… hehe….
-
stoffe har en nykter minut åt dig nu! har ingen kamera med oss med har köpt en videokamera som jag tyvärr kom på den inte gör så mycket nytta när jag åker för att ingen håller i den då! Har ett klipp på en av instruktörerna ute med rubens kite dock men det är nog det enda kitande jag fått på film. Jobbar hårt på att hitta den där speciella kitebitchen som kan filma,launcha och vara topless på stranden…
-
Fan kalle du verka ha det riktigt tråkigt… Själv gjorde man ett försök på parkis igåreftermidag. Men det var ingen höjdare. När kommer du hem egentligen
-
det är jobbigt när det är varmt och man inte kan bada – hårt liv jag lever
-
Jaa verkligen.. där ser man vilken lyxvärld man lever i… kunde ju stå nakna och byta om i snöblandat utan att svettas det minnsta. Och vattnet var riktigt svalkande facktiskt
-
igår va alla butkerna stängda så jag fick äta subway två gånger på samma dag, helvette!
-
@mjersen 368453 wrote:
frågan e om han kan köpa pågens kanelgifflar där?
subways kakor är den närmsta ersättaren jag har hittat men jag kan ju inte direkt påstå att jag mår bra utan gifflarna…
tror vi hade kunnat dra in en del dollars om vi startade ett pågensbageri här nere! investerare och sponsorer var håller ni hus?! -
@Krillan82 368461 wrote:
Hmmm… annars kan vi kanske skicka ner några lådor. Men det är klart det finns. annars hade han nog kommit hem tror jag
sundancer hostel 80 highstreet
Fremantle, Perth, WASkicka med något som luktar dig med!!
-
@AKA_KALLE 368469 wrote:
sundancer hostel 80 highstreet
Fremantle, Perth, WASkicka med något som luktar dig med!!
Åhh kalle skickar med mina nysketna y-fronts kallingar… Special only fo you Honey Poney
-
hahahaha vilken skön tråd de blev! vi har ett helt gäng med gifflar väntande här hemma så se till o palla dig hem nu
Logga in för att svara.