Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Áker till Fortaleza i morrn, se´n vart?

• Áker till Fortaleza i morrn, se´n vart?

Publicerad av andersast på 19 november, 2006 vid 14:48

Ãr sõder om Recife just nu, (Maracaipe). I morrn tar jag en nattbuss upp till Fortaleza, men se´n har jag ingen aning om vart man ska bege sig.

Vill hitta ná´t lagom lungt stãlle med plattvatten dãr det ãr shysst fõr nybõrjare. Har ingen bil och inte rád att hyra, sa man máste kunna bo nãra stranden. Struntar i om det finns shysst nattliv eller inte. Nágra fõrslag?

Cumboco?
    Paracuru? – Behõver man bil dãr?
    Qanoa Kebrada?
    Ná´t annat? :confused2:

nic svarade 18 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • nic

Medlem
    22 november, 2006 vid 13:13
    Andersast wrote:
    Ãr sõder om Recife just nu, (Maracaipe). I morrn tar jag en nattbuss upp till Fortaleza, men se´n har jag ingen aning om vart man ska bege sig.

Vill hitta ná´t lagom lungt stãlle med plattvatten dãr det ãr shysst fõr nybõrjare. Har ingen bil och inte rád att hyra, sa man máste kunna bo nãra stranden. Struntar i om det finns shysst nattliv eller inte. Nágra fõrslag?

Cumboco?
    Paracuru? – Behõver man bil dãr?
    Qanoa Kebrada?
    Ná´t annat? :confused2:

Paracuru ar lugnare och skonare an Cumbuco. Bra aven for nyborjare eftersom vagorna bryter pa revet langt ut. Du behover ingen bil.
    Annars rekommenderar jag Sao Miguel do Gostoso 4 timmar med buss sydost om Fortaleza. Plattvatten, sideoffshore = du maste kunna ta hojd utan problem. Du bor billig (120kr natten) hos La Em Casa som ligger narmast kitespotten. Men det ar ingen vanlig possada 🙂

nic

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Áker till Fortaleza i morrn, se´n vart?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.