Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Åland eller Öland till helgen?
- 
		Åland eller Öland till helgen?Publicerad av anonym-anvandare på 2 oktober, 2005 vid 20:59Ja vart åker man.Å eller Ö anders_hoffman svarade 20 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
fan det här känns ju som en dag i juli. tobbe och argulander vekrar vara p väg. ottosson mötte jag på stranden igår och nu det här. ska ju iallefalll bli varmt å gött i helgen säjer dom. men man vet aldrig så noga. 
- 
Blir det öland styret då laddar vi med dricka.Givetvis blir det BURKEN eller Kull. 
 Tomas
- 
jag finns tillgänglig för fylla på torsdag och fredag på söndag börjar jag 0700 och ahr dessutom ett eldblåsargig uppe i borgholm klockan 00.00 så då får jag lysa med min frånvaro. 
- 
Mig veterligen så har varken Tobbe eller Adam gräsfena. 
 Så festa är väl det enda ni kan göra
 Pappa
- 
orkar vad för nått sa du? fan ser ut att bli varmt och gutt! satan vad fint. och vinden kan kanske trycka igenom på lördag om vi ahr tur. kommer nog missa eldgigget på lördag pga ltie blåsor i munen så då blir det rocknroll isåfall. börjar fortfarande 0700 på söndag dock… 
- 
segling eller fylla…? (kan ha ha missat eventuell ironi i de tidigare inläggen…) 
- 
Vad roligt att du äntligen lyckats bli medlem Tomas:) Jepp, imorrn bär det av!! Kommer bli hur grymt som helst tror jag!! 
Logga in för att svara.