Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ålder???
-
eller så bor man nära vattnet och cyklar ner, det har jag gjort sen jag var 11år
UDOO
-
Colleman: 18 surfar i björlanda.
hittintills har jag cyklat ner till vattnet med brädan på en vagn efter mig.
Våga vägra vinter surfa phett
-
Jag är 16 bast och har seglat i lite drygt ett år. Bor i Nyhamnsläge, ca 3 mil norr om Helsingborg.
-
Jag är 16 bast och har seglat i lite drygt ett år. Bor och seglar i Nyhamnsläge, ca 3 mil norr om Helsingborg.
-
—e du singel sara och var bor du?—
(ursäkta men jag kunde inte låta bli=)…
Mvh
Fredrik B S43-17bast-varberg -
du råkar möjligtsvis inte heta Jennica?
Mvh
Fredrik B-S43-17bast-varberg -
nä jag har bara snackat med en tjej som e typ 15 nu som hette jennica, som skulle börja surfa typ 99.
Har du surfat länge?
Mvh
Fredrik B S43-17-vbg -
jag är en kille på 15 jordsnurr ! bör i Gôtet ! är det inga i min ålder som surfar ?
///(__Filip
-
Minns när man inte hade körkort än o fick fjäska för föräldrar o kompisar eller gå med sakerna till sjön i närheten för att komma ut till surfet.
E nu 20 år med körkort o bil – kan bara säga till alla som e 18 och ska göra körkortet :
– Det e nyckeln till mer surf, smällen att alla andra surfpolare ska mee jämt tar man gärna för att kunna surfa typ 50 % mer.
Aloha
(Den blå folkabussen) -
Nä.jag gick en kurs i Juli och föll stenhårt för de!!!! Sen började jag ”på riktigt” i slutet av augusti…så jag är inte särskilt bra…men jag tycker de e superkul för de!!!!!!
Själv då???
kram//Sara -
Jag har surfat i 7år, tävlat sen jag var 14…testade första gången på haga Park-öland och blev stokat direkt!…
Windsurfing är det bästa som hänt mig utan tvekan, och jag kommer hålla på med det tills jag dör—-bättre än sex!
Mvh Fredrik B S43-varberg… -
Välkommen Jonahtan! Du har hamnat rätt.
99% av konfen består av finniga snorungar som spenderar betydligt mer tid med att skryta hur häftiga dom är och slänga skit på surfäffärer än att segla.Än en gång, VÄLKOMMEN!!!!!
Logga in för att svara.