-
Alla mina bilder från mellansvenska cupen…
…från Öregrund, Kapellskär, Järfälla.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Alla mina bilder från mellansvenska cupen…
…från Öregrund, Kapellskär, Järfälla.
Fina sommar bilder, framförallt från Kapellskär det var en riktig höjdar dag med sol och mycket vind.
Vi får försöka segla om Boman till nästa sommar.
//Tommy//
Tjenare Tommy.
Nu får du skaffa dig ett användarnamn här på Steffo så man kan skicka lite privata meddelanden när det är dax att surfa. Seglade du igår eller?
HEJ.
Har haft dator- strul ett tag så jag har ej kunnat svara men
lördagen ifråga segla jag ej pga grym baksmälla och förkylning men nu på lör (1 nov) verkar det bli några stycken vid kapellskär ,verkar luta åt so 9-13 och kuling varning på ålands hav……. vem vet kanske sista dagen i år med skaplig värme i luften..syns där kanske…
Börjar redan nu längta efter sommaren 2004 då jävlar ska jag………………….: syns där ute….
// TOMMY //
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Alla mina bilder från mellansvenska cupen…
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.