Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Alla mina bilder från mellansvenska cupen…

• anonym-anvandare

Medlem
    26 oktober, 2003 vid 16:44

Fina sommar bilder, framförallt från Kapellskär det var en riktig höjdar dag med sol och mycket vind.
    Vi får försöka segla om Boman till nästa sommar.
    //Tommy//

• gurra1978

Medlem
    26 oktober, 2003 vid 17:46

Tjenare Tommy.
    Nu får du skaffa dig ett användarnamn här på Steffo så man kan skicka lite privata meddelanden när det är dax att surfa. Seglade du igår eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 09:13

HEJ.
    Har haft dator- strul ett tag så jag har ej kunnat svara men
    lördagen ifråga segla jag ej pga grym baksmälla och förkylning men nu på lör (1 nov) verkar det bli några stycken vid kapellskär ,verkar luta åt so 9-13 och kuling varning på ålands hav……. vem vet kanske sista dagen i år med skaplig värme i luften..syns där kanske…
    Börjar redan nu längta efter sommaren 2004 då jävlar ska jag………………….: syns där ute….
    // TOMMY //

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Alla mina bilder från mellansvenska cupen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.