Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Aloha?
-
Aloha?
Publicerad av calle_b på 12 mars, 2006 vid 23:00Kan någon vänlig själ förklara för en för tillfället insnöad snubbe hur det funkar?
Vet att det varit på tapeten förrut, men en tydligt överpedagogisk förklaring vore på sin plats tycker jag. Och va f-n är ”distinguished road” förnåge?
Har faktiskt minst godkänt i Eng B. (tror jag)
jonaish svarade 19 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
jag har ingen aloha alls. det måste betyda att jag bara skriver skitinlägg och att ingen tycker om mig. surprise.
-
…samma här… 🙂
distinguished=
framstående, berömd, ryktbar, frejdad, celeber, utmärkt, utomordentlig, förnämlig, lysande./F
-
Alexasu du fick nu en av mig o på något vis fick du nu 2 med på köpet 😀
Så nu va din dag räddad
-
Måste bara fråga hur många poäng ni andra har nu??
jag har 12 poäng totalt 😀
-
Ok, så om man skriver junk så är det bara junk man får? Eller? Måste säga att jag verkligen hajjar noll. Frerok = bra förklaring men jag väntar fortfarande på en ÖVERTYDLIG FÖRKLARING PÅ HUR DET HELA FUNKAR.
-
Calle_B wrote:Ok, så om man skriver junk så är det bara junk man får? Eller? Måste säga att jag verkligen hajjar noll. Frerok = bra förklaring men jag väntar fortfarande på en ÖVERTYDLIG FÖRKLARING PÅ HUR DET HELA FUNKAR.
Man kan få en Aloha genom att t.ex jag trycker på ”lägg till på Calle_B´s rykte” sen står det ”vad tycker du om Calle_b´s inlägg?”
* Jag håller med.
* Jag håller inte med.
Dina kommentarer om detta inlägg:
………………………………………………..
Gå in sen på ”kontrollpanelen” och där kan du se:
Senaste rykte mottagit och din totala poäng.
eller vad ville du veta om Aloha ??!!??!!
-
Asshsåå. Fantastiskt, jag som precis laggt till dig på min ignorera-lista o sen kläcker du ur dig ett shyst svar.
här får du en poäng.
-
ooooooo din lilla skit nu har jag ingen aloha å bara 6 poäng…. F U
-
jonaish wrote:ooooooo din lilla skit nu har jag ingen aloha å bara 6 poäng…. F U
Ditt ägg, jag sa ju att gav dig poäng inte tog bort. Det får du skylla på någon annan.
Logga in för att svara.