Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Alu-fenor?
-
Alu-fenor?
Publicerad av walle på 30 juli, 2004 vid 07:52Vet nån vart/om det går att köpa fenor i aluminium?
Håller på att göra några men, bilder kommer
, det tar ett par timmar att slipa till och polera dom…Det ser ganska coolt ut men jag köper hellre färdiga om det finns?
pjoter svarade 21 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
… eller finns det i plast med ”mirror-look”? det blir ju samma sak (nästan…).
-
va fan, jag trode du alltid hellre gjorde sakerna själv..
ge inte efter för marknads krafterna -
Svar till:
va fan, jag trode du alltid hellre gjorde sakerna själv..
ge inte efter för marknads krafterna[/ QUOTE ]
okej då! då gör jag själv
-
Och dyra är dom men ska man ligga på topp

http://www.skimarine.se/?page=listprod&classid=wakeboarding&subselect=Fenor+och+Skruvar&company=Hyperlite&artno=357108&Pageno=1
Håller nog inte mycket bättre heller. -
nej dom håller absolut inte bättre än vanliga fenor men jevlar så snygga dom blir
, och vassa…
-
är inte det rätt farligt ??? (För helvetet detta är väl inget att titta på! Inga fler sådana här då åker du ut fortare än du kom in!)

-
Ta bort den för här ska man fan kunna sitta och läsa utan att behöva slängfa sin fruckostfrall.
Hur fan kan man komma på tanken att lägga upp en sådan bild på steffo.
Tänk lite för fan innan du slänger upp bilder som inte ens har med saken att göra. -
Svar till:
är inte det rätt farligt ???
[/ QUOTE ]
Jo för fiskarna
-
Svar till:
är inte det rätt farligt ??? (För helvetet detta är väl inget att titta på! Inga fler sådana här då åker du ut fortare än du kom in!)

[/ QUOTE ]
BRA Patrikol!
-
Tja är du intresserad av ett krossat barnlik på en järnvägsövergång i när bild? Tror inte det.
-
ååå fyfan!!! tack för att du tog bort det!!
uuuh.. det finns folk till allt!
-
Får tyvärr se sån skit i verkligheten så när jag är fri och surfar på Steffo vill jag slippa se skiten.
Logga in för att svara.