• milkman

Medlem
    5 juli, 2008 vid 14:11

De e lite synd med wakeboard och cable att draget inte komme högre upp, och att det inte går att kroka in. Dom hinner ju inte med så många spinnar, jag har aldrig sett en boardoff och det är allt för lite dangel.

• gadget

Medlem
    5 juli, 2008 vid 16:34
    Milkman;480313 wrote:
    De e lite synd med wakeboard och cable att draget inte komme högre upp, och att det inte går att kroka in. Dom hinner ju inte med så många spinnar, jag har aldrig sett en boardoff och det är allt för lite dangel.

Oj, vad jag inte håller med!

• milkman

Medlem
    5 juli, 2008 vid 17:48

@Gadget 480329 wrote:

Oj, vad jag inte håller med!

Jo, klart du gör.. När jag tänkte lite mer på det så kom jag på att jag saknar dom där ”midjesnurrarrarna” en del gör för att få brädan åt rätt håll. Du vet, typ som en katt som försöker att landa med tassarna neråt. Sen saknar jag lite mer ”bevis” på att draget är lite nyckfullt. Typ den där obalansen som ibland gör att all flow i åkningen försvinner. Ni vet en by som gör att landningen är mer nära en assplant än på brädan – eller en pass som man sen hänger ett tag i en arm sista 4 meterna och väntar på att kiten släpper ner en för att resultera i för låg fart i landningen och man sjunker igenom. Strax efter följt av ett ryck av bara fan för kiten powrar upp PZ igen.
    Erkän att det inte går att få till i riktig wakestyle?!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications