Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ängelholm????
- 
		Ängelholm????Publicerad av anonym-anvandare på 5 juli, 2005 vid 19:20Hej, Jeg skal på ferie i Sverige og undrer hvordan der er at kite ved Ängelholm bugten, er der lavt langt ud? kongos svarade 20 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 19 Svar
- 
			19 Svar
- 
nej itne långgrunt om det va det du menade. . men där blåser bra .. finns tjejer som solar och blir bra vågor. 
- 
Det är mycket bra! Vi är ett gäng som kör här. 
 Fungerar fint mellan V och N. Kör söder om alla
 badande om det är fint väder.
- 
på sibirien stranden är det mer långgrund, mindre folk och oftas jämnare vind. 
- 
föresten har tekniska kontoret Ängelholm förbjudet kitesurfning på alla stränder i Ängelholm – bara så ni vet – om nån skulle bry sig!  
- 
Svar till: 
 föresten har tekniska kontoret Ängelholm förbjudet kitesurfning på alla stränder i Ängelholm – bara så ni vet – om nån skulle bry sig!  [/ QUOTE ] förbjudet? 
- 
japp kolla på de strandskiltar som har en karta och visar vilken strand är vart. där står det längst ner – turistföreningen vet inget och blev irriterad på kommunen när jag frågade – men det var redan förra året 
- 
äääh, det är dom där jevla foilnissarna som har förstört för oss 
- 
nej, det var tydligen en nybörjare med en vanlig kite som skärde upp nåns hals med polisanmällan och hela grejen- det tyckte de inte att det ska finnas på stranden – pga försäkring,… och det står kiteboarding – så det går ju bra med vagnar. 
- 
Ska du hacka på taskig svenska o stavfel på Steffo så kommer du att få häkken ful. 
- 
ja sorry jag är bara en tysk som inte har lärt sig bättre på 5 år i sverige- jag menade det verb som beskriver vad man gör med en kniv. typ- dela en bit i två  förstår du? cut på engelska – schneiden på tyska förstår du? cut på engelska – schneiden på tyska
- 
Svar till: 
 ja sorry jag är bara en tysk som inte har lärt sig bättre på 5 år i sverige- jag menade det verb som beskriver vad man gör med en kniv. typ- dela en bit i två  förstår du? cut på engelska – schneiden på tyska förstår du? cut på engelska – schneiden på tyska[/ QUOTE ] du e fan bra på svenska tycker jag 
- 
jag tackar!    tydligen är inte alla så nöjda över hur jag skriver och uttrycker mig. jaja man kan inte göra alla glad. tydligen är inte alla så nöjda över hur jag skriver och uttrycker mig. jaja man kan inte göra alla glad.iaf nästa 3 veckor kan ni väll ringa mig om nån kör i ängelholm – jag är hemma och ska semestra nära stranden. 
 0704282135 eller 0705501865
 Thomas
Logga in för att svara.