Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ängelholm????

• luuddee

Medlem
    5 juli, 2005 vid 19:24

nej itne långgrunt om det va det du menade. . men där blåser bra .. finns tjejer som solar och blir bra vågor.

• zoolander

Medlem
    6 juli, 2005 vid 08:27

på nord västlig vind.. vågorna asså

• maccan

Medlem
    6 juli, 2005 vid 08:48

Det är mycket bra! Vi är ett gäng som kör här.
    Fungerar fint mellan V och N. Kör söder om alla
    badande om det är fint väder.

• luuddee

Medlem
    6 juli, 2005 vid 13:20

hehe göttans e du himma än?

• sirgomez

Medlem
    6 juli, 2005 vid 14:40

på sibirien stranden är det mer långgrund, mindre folk och oftas jämnare vind.

• sirgomez

Medlem
    6 juli, 2005 vid 15:02

föresten har tekniska kontoret Ängelholm förbjudet kitesurfning på alla stränder i Ängelholm – bara så ni vet – om nån skulle bry sig! grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    6 juli, 2005 vid 15:10

Svar till:

föresten har tekniska kontoret Ängelholm förbjudet kitesurfning på alla stränder i Ängelholm – bara så ni vet – om nån skulle bry sig! grin.gif

[/ QUOTE ]

förbjudet?

• sirgomez

Medlem
    6 juli, 2005 vid 15:15

japp kolla på de strandskiltar som har en karta och visar vilken strand är vart. där står det längst ner – turistföreningen vet inget och blev irriterad på kommunen när jag frågade – men det var redan förra året

• rambo_johnson

Medlem
    6 juli, 2005 vid 15:26

äääh, det är dom där jevla foilnissarna som har förstört för oss

• sirgomez

Medlem
    6 juli, 2005 vid 15:39

nej, det var tydligen en nybörjare med en vanlig kite som skärde upp nåns hals med polisanmällan och hela grejen- det tyckte de inte att det ska finnas på stranden – pga försäkring,…

och det står kiteboarding – så det går ju bra med vagnar.

• luuddee

Medlem
    6 juli, 2005 vid 16:11

skärde?

• eddie

Medlem
    7 juli, 2005 vid 06:07

Ska du hacka på taskig svenska o stavfel på Steffo så kommer du att få häkken ful.

• sirgomez

Medlem
    7 juli, 2005 vid 09:44

ja sorry jag är bara en tysk som inte har lärt sig bättre på 5 år i sverige- jag menade det verb som beskriver vad man gör med en kniv. typ- dela en bit i två grin.gif förstår du? cut på engelska – schneiden på tyska

• rambo_johnson

Medlem
    7 juli, 2005 vid 10:09

Svar till:

ja sorry jag är bara en tysk som inte har lärt sig bättre på 5 år i sverige- jag menade det verb som beskriver vad man gör med en kniv. typ- dela en bit i två grin.gif förstår du? cut på engelska – schneiden på tyska

[/ QUOTE ]

du e fan bra på svenska tycker jag

• sirgomez

Medlem
    7 juli, 2005 vid 13:04

jag tackar! blush.gif grin.gif tydligen är inte alla så nöjda över hur jag skriver och uttrycker mig. jaja man kan inte göra alla glad.

iaf nästa 3 veckor kan ni väll ringa mig om nån kör i ängelholm – jag är hemma och ska semestra nära stranden.
    0704282135 eller 0705501865
    Thomas

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications