-
Ängelholm?
Finns det någon som vindsurfar vid Klitterhus nuförtiden eller blir det solosurf om man dyker upp nu på fredag kväll eller lördag förmiddag?
Eller tar sig alla i/till Dalen nuförtiden?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ängelholm?
Finns det någon som vindsurfar vid Klitterhus nuförtiden eller blir det solosurf om man dyker upp nu på fredag kväll eller lördag förmiddag?
Eller tar sig alla i/till Dalen nuförtiden?
Det finns nog säkert någon, men det är ju bättre i Vejbystrand, Dalen eller Malen, så det är bara att testa runt, alla ställen har ju sin egen bästa riktning.
Personligen har jag aldrig gillat skälderviken, det finns ju så mycket bättre ställen bara en bit bort, så varför köra i halvtaskiga förhållande.
Det stämmer, relativt folktomt inne i viken. Malen, Dalen, Vejby och Magnarp är väll de ställen folket finns på Bjäre. Fredagkväll lär det komma sent och långt ut västerut och det ser ut som NV, då kan Mölle / Fågelviken vara ett alternativ.
ÄHLM kan va riktigt skoj, men på väst med en 4.0 när allt annat är sönderblåst.
Vet inte när jag kommer loss här ifrån gbg, men planerar att köra fre kväll i torekov, osäkert när det blir. Fin prognos dock, hoppas det inte regnar för mycket bara, lite bekväm av mig 🙂 Om det är nån mer med likn planer? – alltid kul å slippa köra själv.
Logga in för att svara.
Hantera pushnotiser
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ängelholm?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.