Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Anna suger (i sig en drink på Lax)

• naish

Medlem
    25 april, 2004 vid 18:56

Svar till:

Svar till:

var fick hengo luft ifrån grin.gif wink.gif

[/ QUOTE ]
    DIN MAMMA

[/ QUOTE ]
    KAN HÄNDA

• hengo

Medlem
    25 april, 2004 vid 18:57

Svar till:

Svar till:

Nja Nu måste det vara kite du snackar om! wink.gif

[/ QUOTE ]
    Nä,”konstigt” nog e det w-surf jag pratar om smirk.gif

[/ QUOTE ]
    jag vet inte rikgit.. men alltså, här där jag bor kallar vi det för Jollesegling? det finns en sjö nära där jag bor, på somrarna brukar det hållas läger för barn där dom får prova på att segla.

• naish

Medlem
    25 april, 2004 vid 19:03

fattar inte hur man kan kalla det för jollesegling där du bor crazy.gifE ni ovandligt korkade där lr?Jag menar,kan man hoppa med en jolle 2 meter upp i lufteb,nä!Kan man köra med en jolle i 4 m högavågor,nä!Kan man table top med en jolle,nä!

• curry

Medlem
    25 april, 2004 vid 19:26

va inte så säker på det, de på jollarna kanske kan göra alla möjliga trix, proffsen kanske är ute o rider jaws med sina jollar…. grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    25 april, 2004 vid 19:49

Svar till:

fattar inte hur man kan kalla det för jollesegling där du bor crazy.gifE ni ovandligt korkade där lr?Jag menar,kan man hoppa med en jolle 2 meter upp i lufteb,nä!Kan man köra med en jolle i 4 m högavågor,nä!Kan man table top med en jolle,nä!

[/ QUOTE ]

Eyy din lilla räka du ska passa dig, såg inte ut som du hade allt för kul häromdan…

puss

• naish

Medlem
    25 april, 2004 vid 20:01

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

Eyy din lilla räka du ska passa dig, såg inte ut som du hade allt för kul häromdan…

puss

[/ QUOTE ]
    Det blåste ju inget äzz hole wink.gif+ att jag inte hade min egen bräda för min var på laggning.Jag ska nog dra dig en vindi dag i Ljunghusen grin.gif.
    Kyss

• rambo_johnson

Medlem
    25 april, 2004 vid 20:50

haha

• ian

Medlem
    25 april, 2004 vid 21:00

släng på ett par straps på nosen också så kan du o lillrambo köra tillsammans wink.gif

pöss!

• hengo

Medlem
    25 april, 2004 vid 22:18

Svar till:

[/ QUOTE ]

det var ett skämt nöt..

• naish

Medlem
    26 april, 2004 vid 06:02

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

det var ett skämt nöt..

[/ QUOTE ]
    Jaha okej,sorry!

• rambo_johnson

Medlem
    26 april, 2004 vid 06:43

”nöt” e nog rätta benämningen…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications