Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Anna suger (i sig en drink på Lax)
-
Anna suger (i sig en drink på Lax)
rambo_johnson svarade 21 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 26 Svar
-
Svar till:
Svar till:
var fick hengo luft ifrån

[/ QUOTE ]
DIN MAMMA[/ QUOTE ]
KAN HÄNDA -
Svar till:
Svar till:
Nja Nu måste det vara kite du snackar om!

[/ QUOTE ]
Nä,”konstigt” nog e det w-surf jag pratar om
[/ QUOTE ]
jag vet inte rikgit.. men alltså, här där jag bor kallar vi det för Jollesegling? det finns en sjö nära där jag bor, på somrarna brukar det hållas läger för barn där dom får prova på att segla. -
fattar inte hur man kan kalla det för jollesegling där du bor
E ni ovandligt korkade där lr?Jag menar,kan man hoppa med en jolle 2 meter upp i lufteb,nä!Kan man köra med en jolle i 4 m högavågor,nä!Kan man table top med en jolle,nä! -
va inte så säker på det, de på jollarna kanske kan göra alla möjliga trix, proffsen kanske är ute o rider jaws med sina jollar….
-
Svar till:
E ni ovandligt korkade där lr?Jag menar,kan man hoppa med en jolle 2 meter upp i lufteb,nä!Kan man köra med en jolle i 4 m högavågor,nä!Kan man table top med en jolle,nä![/ QUOTE ]
Eyy din lilla räka du ska passa dig, såg inte ut som du hade allt för kul häromdan…
puss
-
Svar till:
Svar till:
E ni ovandligt korkade där lr?Jag menar,kan man hoppa med en jolle 2 meter upp i lufteb,nä!Kan man köra med en jolle i 4 m högavågor,nä!Kan man table top med en jolle,nä![/ QUOTE ]
Eyy din lilla räka du ska passa dig, såg inte ut som du hade allt för kul häromdan…
puss
[/ QUOTE ]
Det blåste ju inget äzz hole
+ att jag inte hade min egen bräda för min var på laggning.Jag ska nog dra dig en vindi dag i Ljunghusen
.
Kyss -
släng på ett par straps på nosen också så kan du o lillrambo köra tillsammans

pöss!
-
Svar till:
det var ett skämt nöt..
-
Svar till:
Svar till:
det var ett skämt nöt..
[/ QUOTE ]
Jaha okej,sorry!
Logga in för att svara.