Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ännu fler bilder från Båstad!
- 
		Ännu fler bilder från Båstad!Publicerad av tjoppe på 6 juli, 2007 vid 23:31Ytterligare lite ögongodis från Båstad! http://www.ozonekites.se/bastad Blandade kort tagna av mig och Fesen. (nån är även tagen från Marcel när han testade fotoutrusning) :laugh: Ett stort tack till Kiteskolan Båstad och Stora Blå! Gött att ni gjorde oss uppmärksamma på att man kan ha kul utan ….. vind! //Pär tjoppe svarade 18 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
@Unhooked 395210 wrote: feta bilder!! @skotten 395233 wrote: awesome pics… great gallery too @Krillan82 395251 wrote: bra som faiiin. Tackar å bockar. @Fifi 395252 wrote: Gött att du körde kicker Lina! 
 Fina bilderLandningen är riktigt fin! @jonaish 395216 wrote: swiiiiiiiit, grymmmm sekvenstagning på mig! The truth is out there! 😉 //Robban 
- 
Superfina bilder:grin: 
 Trevligt som attans var det också.Ha det bra /Roger 
- 
Helt underbara bilder. Super tack själv! Låg 7 dagar för tidigt med träffen för vind..men men…Vi tar nya tag igen.. 
- 
mmm.. vinden nu i helgen har varit fantastisk.. för att inte prata om idag då den t.o.m. var jämn 🙂 Men men med eller utan vind så kommer jag lätt på samma event nästa år igen! Förhoppningsvis så kommer jag söderut någon mer gång iår också 😉 //Pär 
Logga in för att svara.