Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › äntligen habo!
-
äntligen habo!
Publicerad av a-holm på 28 november, 2007 vid 18:31habo funkar i morgon! och på fredag.
kommer det någon för att landa min kite? :tongue:
pjoter svarade 17 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
JohanW;431307 wrote:jobbar.. blir de inget på lördag då?
då ä jag fan på!
-
den som hämtar mig i bunkeflo är på lördag i sånna fall ska få en massa aloha av mig.
-
får du till en hangtime på några minuter hamnar du kanske i lund. ropa då bara jäkligt högt så kommer jag o landar den.
-
@kentbengt 431340 wrote:
får du till en hangtime på några minuter hamnar du kanske i lund. ropa då bara jäkligt högt så kommer jag o landar den.
sweet då kan jag köra
-
ärlig talat är det inte någon som kommer?!?
katastrof! första habodagen på länge….
-
Hm, jag kan nog tänka mig köra lite i habo imorn… fortfarande på?
-
Ok det är lite kallt. Men det är väl inget alternativ att invänta våren, den dröjer! Ingen som ska till habo imorn??! Har förstått att kite surfare är bekväma av sig men va fan… det finns ju gränser (inte kyla dock)
-
ja jag är på. messa mig…
0703-125431
det är sjukt kallt. men en timme på vattnet kan man härda ut. det är inte så djupt heller så man blir inte så blöt.
-
Mobilnätet fungerar visst inte… skickade dig ett pm istället!
-
Lördag verkar bli najs bajs… har dock ingen bil. Den som har lust att hämta mig får göra det. Men skynda er med svar det är först till kvarn som gäller
-
Krillan82;431437 wrote:Lördag verkar bli najs bajs… har dock ingen bil. Den som har lust att hämta mig får göra det. Men skynda er med svar det är först till kvarn som gäller
bjuder du på lunch i habo isf?
-
Bjuder på smörslungade sleva snudor med halv döa tångräkor i sand marinad.
Lagom med vind iaf. 11-14 m/s kl 12 🙂
-
@Krillan82 431472 wrote:
Bjuder på smörslungade sleva snudor med halv döa tångräkor i sand marinad.
Lagom med vind iaf. 11-14 m/s kl 12 🙂
hahah de va fan inte igår man hörde den 😀 hahahahah din sleve sledna slyna
Logga in för att svara.