Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › äntligen habo!
- 
På lördag har vi dejt johan… Ska vi göra om den där härligt smasskiga tungkyssen på 10m höjd över bryggan? 
- 
Faan då johan… den där tungkyssen blir nog fan bara på 6m höjd… dom har sänkt prognosen, men det tycker väl du om din schledna schleva snuda 
- 
Okej… Jag får erkänna. Fick detta tipps av en go göteborgare, för oss som ska ut i Habo i morgon vad säger ni om lite Glögg, pepparkakor innan, under ocg efter surfet? 
- 
låter gött… Kan jag ev åka med dig Call3, jag bor i Bunkeflostrand? Jonaish kanske plockar upp mig men kanman åka med dig om ngt går snett? 
- 
ser ju rätt sydligt ut för habo… kanske kämpinge istället. 
- 
Krillan! Jag är i Bunkeflostrand imorgon vid 10-11 snåret och tänker åka ut (om det inte regnar). Kör bara till 3-tiden dock. Jag hämtar gärna upp dig om du vill. 
 Anders Neller 0708-224466
- 
ska sluta regna vid 11-12 tiden… gött att man kan ordna lifft om nu den där österlenaren sviker…. 
- 
Absolut, det går att ordna om dina andra chafförer sviker dig eller helt enkelt känner för att åka med *mig* 😉 TaXXI cALL3 0706034681 
- 
precis… hoppas ngn annan dåre kan brumma hem mig sen igen om de nu e najs 
- 
@Krillan82 431700 wrote: ska sluta regna vid 11-12 tiden… gött att man kan ordna lifft om nu den där österlenaren sviker…. ska jonas inte komma? e ni inte där fören 12 så jobbar jag till 13.. e där 1330 så spara lite glögg till mig mannen:) 
- 
hur ser de ut i habo nu? å med regn å så runt malmö/lund?! riktning daa?! 
Logga in för att svara.