Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing äntligen har jag lyckats kryssa..

• äntligen har jag lyckats kryssa..

Publicerad av skejtar_henke på 8 november, 2003 vid 18:31

Det tog mig en bra stund.. Men vad kul kite är nu då när man inte behöver gå.. Riktig roligt idag trots att det är lite kallt.. Kör ju vått. Men så kul. Känns ju värt all dom gångerna men gått i vattnet. Man lär väl traska fler gånger. Men ville bara dela med mig av åkglädjen. Hoppas ni andra i landet har lika kul som jag.

rambo_johnson svarade 21 år, 12 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • hengo

Medlem
    8 november, 2003 vid 18:48

grattis! laugh.gif

• eddie

Medlem
    9 november, 2003 vid 15:19

Svar till:

Det tog mig en bra stund.. Men vad kul kite är nu då när man inte behöver gå.. Riktig roligt idag trots att det är lite kallt.. Kör ju vått. Men så kul. Känns ju värt all dom gångerna men gått i vattnet. Man lär väl traska fler gånger. Men ville bara dela med mig av åkglädjen. Hoppas ni andra i landet har lika kul som jag.

[/ QUOTE ]

Halloj Henke… Kan ju trösta dig med att så bra går det ibland. Sedan när man kommer ut nästa gång så är det inte ett skit som fungerar…
    Skitsport!!
    *ler*

• patrikol

Medlem
    9 november, 2003 vid 23:50

Gick inte lika bra idag va? Ah va faen vi gör ett försök i morgon, vindgudarna är säkert snällare i morgon. cool.gif

• rambo_johnson

Medlem
    10 november, 2003 vid 01:37

intresseklubben antecknar…

sess vi på WCL så ska ja spöa skiten ur dig i shott-sponkning…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications