Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Äntligen lite vind i Habo! 040913
-
Äntligen lite vind i Habo! 040913
Publicerad av patrikol på 13 september, 2004 vid 07:38Ser gött ut idag!
tottovich svarade 20 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Ja Anna och Chrille kommer vid 12 tiden och så var det någon mer som sa att han skulle vara där under förmiddagen kan ju inte missa en sådan här dag ju!
-
jag kanske kommer, ska bara överlägga lite med mig själv först
-
Läste för längesen att de krävs campingkort o grejer
för att komma in på habo. sant eller legend? man e ju litta sugen.mats
-
Nej stämmer inte. Dock under hörgsäsong kostar det parkeringsavgift men för kiteare så kan man köpa säsongskort för parkeringen för typ 150:-
-
Äntligen en heldag i Habo
började med en 9a vid 11:00 men den var för liten så det blev 14 kvm under resten av dagen helt perfekt pendlade mellan 7-12 m/s mest 8-11 m/s cirka ett tiotal kites ute mest 10 or och 12 or
-
Verkar vara det som varit problemet för min del allt för liten kite nu när jag provat med lite större kite så funkar det bättre förmodligen en kombination av hög vikt, Dålig teknik och liten bräda skit samma nu verkar det funka bättre i allafall.
Kan finnas intresse för oss nybörjare att veta vad folk körde med när det blåste si eller så mycket. Så därför nämner jag vad folk körde med. Om du nu tyckte att det var onödig information så kan du ju helt enkelt skita i vilket!
-
Läs om mitt inlägg och lägg betoning på ett annat ställe…
det var inte så jag menade, jag menade mer att jag blev förvånad, jag var själv ute med 12a och hade bra tryck. Kan vara svårt att upptäcka sarkasm på internet men i detta fallet var det verkligen ärligt
Ta inte illa upp..
-
Ingen fara
Det lät lite spydigt bara. Kan ju tolkas på olika sätt lätt att missuppfatta varandra i text. Tycker själv att det är kul med lite glimten i ögat svar. Sorry för att jag missuppfattede dig
-
Nej för gudsskull
(Kramar gärna tjejer men killar nja det är liksom inte min grej!
)
Logga in för att svara.