Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › äntligen okej internet
-
äntligen okej internet
Publicerad av rambo_johnson på 11 december, 2003 vid 19:21Då har vi fått igång skiten äntligen, nu ska ni få bilder… tyvärr så glömde pannorna från halland kameran idag…
kitelife svarade 21 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
fhekk va göd de ser ut. E där ingen vind eller vafan e du på steffo och chllar för? Blir den hårde rambo en mjukis då han lämnar landet kanske. hahahaha
-
asså jag vet inte men det kanske blir mörkt på kvällen vid 8-9-tiden.
-
vi får sicka fina bilder från habo. 35 grader varmt här hemma med…
Henke h
-
Fan Henke vi är på fel ställe! 11-13 m/s är ju bra men inte när det är 4 grader i luften det blir lite kallt i våtdräkten!
-
rambo.. kan inte du skicka lite privata bilder på dig till mig.. (du vet vad jag menar och vad jag ska ha dom till eller menade ge till!)
jag har kommit på den ulitmata julklappen till fisfia, en ramboDVDbox!have it
-
Det var faktiskt Melker med sin torrdräkt som tyckte att nu lägger vi av för det börjar bli kallt, Fryser inte dom första 35-45 min men innan och efter är det kallt på land men man har ju omkläddningsrum med sig. tror att max 1 timme nu är vad man pallar med. Tillägas ska kanske att jag är en riktig frysekyckling så våtdräkt är nog varmare än vad folk i allmänhet tror. När skall Bengt ut igen då Mars eller?
-
I’ve wrestled with alligators, I’ve tussled with a whale
I done handcuffed lightning and put thunder in jail
You know I’m bad
I have murdered a rock, I injured a stone, and I hospitalised a brick
I’m so bad I make medicine sick
I’m so fast man I can run through a hurricane and don’t get wet!”Muhammad Ali
Jag menade att jag tycker det är hardcore att kita i våtdräkt nu, själv ut igen! ja kanske mars troligtvis april, får bli gymträning nu!
-
E det larssa på bilderna?
Han va hård han mohamed ; )
//Pan
Logga in för att svara.